کد خبر: 668266
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
یک کارشناس حوزه مسجد:
یک کارشناس حوزه مسجد گفت: تخریب مساجد توسط صهیونیستها و داعش نشان دهنده اشتراکات میان این دو گروه منحوس است که مبارزه با آنها را در یک ردیف قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعباس سیدی کارشناس حوزه مسجد در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص تأثیر وحدت جامعه اسلامی در نابودی رژیم اشغالگر قدس اظهارداشت: رژیم اشغالگر قدس با افزایش وحشیگری خود در حمله به غزه نشان داد که به پایان راه خود نزدیک می شود.

وی افزود: ضعف اسرائیل جنایتکار در برابر موشکهای حماس و حزب الله نشان می دهد وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی نابودی این رژیم منحوس را نزدیکتر خواهد کرد.

این کارشناس حوزه مسجد به منفور شدن رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان اشاره و تصریح کرد: اوج تنفر از رژیم صهیونیستی امروز در کشورهای غیر اسلامی نیز وجود دارد و کودک کشی آنها صدای اعتراض حق طلبان سراسر جهان را در آورده است.

حجت الاسلام سیدی حمایت آمریکا از اشغالگران قدس را باعث بی آبرویی آنها دانست و تأکید کرد: آمریکا با استمرار حمایت خود از جنایات صهیونیستها آبروی خود را در دنیا از دست داده است.

وی کودک کشی رژیم صهیونیستی را ناشی از شقاوت و پستی این رژیم منحوس دانست و بیان کرد: کشتن کودکان خردسال نشان از شقاوت و پستی اشغالگران قدس را دارد و سکوت برخی از کشورهای عربی در این خصوص تعجب آور است.

این کارشناس حوزه مسجد به حمایت برخی از کشورهای عربی از تروریستهای داعش اشاره و بیان کرد: کشورهای مرتجع منطقه با حمایت از تروریستهای داعش به تخریب چهره مسلمانان کمک می کنند که این مسئله منافع صهیونیست ها را تامین می کند.

حجت الاسلام سیدی تخریب مساجد توسط داعش را خط پیوندی میان این گروهک تروریستی و رژیم اشغالگر قدس دانست و عنوان کرد: تخریب مساجد توسط داعش روی دیگر تخریب مساجد توسط صهیونیستها از منشأ مشترک این دو نهاد فاسد حکایت دارد.

وی با بیان اینکه اسرائیل و داعش در یک سنگر قرار دارند، گفت: اسرائیل و داعش در یک سنگر قرار دارند و هر دو برای نابودی دنیای اسلام نقشه می کشند.

این کارشناس حوزه مسجد مبارزه با داعش و رژیم صهیونیستی را هم از یک جنس دانست و گفت: تفاوتی میان مبارزه بار رژیم صهیونیستی و داعش وجود ندارد و وحدت مسلمان ریشه منحوس هر دو را می خشکاند.

حجت الاسلام سیدی به اهمیت تاریخی مسجد الاقصی و قبه الصخره برای مسلمانان هم اشاره و بیان کرد: مسجد الاقصی و قبه الصخره از مکانهای مقدس مسلمانان است که احترام بر آنها در کتب اهل تسنن و تشیع آمده است.

وی برهمین اساس اشغال قدس شریف را نقشه شوم استکبار دانست و گفت: استکبار جهانی با اشغال قدس شریف به دنبال تخریب مظاهر دنیای اسلام بود که خوشبختانه تاکنون به هدف شوم خود دست پیدا نکرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار