کد خبر: 667152
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
شهردار پارس‌آباد خبرداد:
شهردار پارس‌آباد گفت: ما با پرداخت تمام بدهی‌های خود شهرداری را به نقطه آرامش و اطمینان خاطر از لحاظ خدمات به روز رساندیم و در پرداخت حق و حقوق کارگران نیز به موقع عمل‌ می‌کنیم.
احمد داداشی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: پارس‌آباد شهر بزرگی است که مشکلات زیادی را از جنبه‌ای مختلف همچون فضای سبز، ا صلاح جوی‌ها، جمع‌آوری پسماندها در محلات، زیرسازی و آسفالت‌ریزی، رسیدگی به تقاطع‌ها و احداث پل، زیباسازی، روشنایی و سر و سامان دادن به وضعیت نابسامان تابلوهای شهر و ساخت‌های غیرمجاز دارد که بخشی از آنها تاکنون حل شده است.

وی با بیان اینکه ما راه خروج از این نابسامانی‌ها را به خوبی و با دید کارشناسی دریافته و نسبت به حل آنها اقداماتمان را آغاز کردیم، افزود: ما باید با توجه به فصل کاری و زمان محدود در این زمینه برنامه‌ریزی انجام داده و کارهایمان را طوری به پیش ببریم تا شهر با مشکل و نارسایی‌مواجه نشود.

شهردار پارس‌آباد به وضعیت مالی نابسامان شهری در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: زمانی که بنده مسئولیت را پذیرفتم شهرداری از نظر مالی در وضعیت نابسامانی قرار داشته و حتی حساب آن به علت بدهی مسدود بود ولی با رایزنی و مدیریت انجام شده به تدریج بدهی‌ها پرداخت شد و در طول تاریخ شهرداری از نظر مالی ما به نقطه مطلوب رسیدیم.

داداشی تصریح کرد: از این نظر که برای اولین بار بیمه و سهم دارایی سر وقت واریز شد و بدهی وجود ندارد و همچنین برای اولین بار در طول تاریخ شهرداری حقوق کارگران و کارمندان با هم پرداخت می‌شود بسیار خوشحال هستیم.

این مسئول از اختصاص 350 میلیون تومان برای خرید دو فقره کمپرسی و 400 میلیون تومان برای خرید 300 تن قیر به صورت نقدی خبر داد و گفت: ما نسبت به راه‌اندازی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در کارگاه تولید مصالح شهرداری اقدام لازم را انجام دادیم و با کارهای انجام شده وضعیت به شرایط مطلوب رسیده است.

شهردار پارس‌آباد ادامه داد: ما از بابت عوارضی که شهروندان قرار بود پرداخت کنند در اواخر سال گذشته نیمی از آن را به صورت نقدی و نیمی دیگر را در چهار قسط اقساط بندی کردیم تا در چهار ماه اول سال که معمولاً درآمد شهرداری کم است نزدیک به یک میلیارد تومان از محل عوارض تقسیطی نصیب شهرداری شود.

داداشی بیان کرد: یکی از گلایه‌های مردمی گل و لای بودن کوچه‌ها و معابر بود به طوری که اکثر محلاتی که بالای کمربندی قرار داشتند از این بابت معذب بودند که ما در این مدت پنج ماه تلاش کردیم تا بیش از 40 محله را شن‌ریزی و جدول‌گذاری کنیم تا بخشی از آنها آماده آسفالت‌ریزی باشد که این حجم زیرسازی و شن‌ریزی در طول تاریخ شهرداری پارس‌آباد بی‌سابقه است.

وی افزود: بیش از 560 هزار مترمربع زیرسازی و شن‌ریزی انجام شده که این کارها سبب تسهیل آسفالت‌ریزی در فرصت باقیمانده از فصل کاری را فراهم کرده و با توجه به وضعیت اعتبارات سعی‌مان بر این است تا بخش عظیمی از این خیابان‌ها و معابر را آسفالت‌ریزی کنیم.

شهردار پارس‌آباد دیگر مشکلات عمده شهر را عرض نامناسب پل‌ها در تقاطع‌های روی جداول اجرا شده اعلام کرد و گفت: اکثر رانندگان در هنگام پارک کردن خودروی خود در این زمینه گله‌مند بودند که برای حل این مشکل قرار است تقاطع‌های سطح شهر در بیش از 50 مورد با پل فلزی اصلاح شود.

داداشی دیگر فعالیت‌های عمرانی را اصلاح برخی خرابی‌های جداول و بلوارها در مرکز و سایر نقاط شهر اعلام کرد و ادامه داد: تقریبا در همه موارد در این پنج ماه ترمیم انجام شده و سعی کردیم تا کانال ستارخان را در این شهر که وضعیت نامناسبی داشت از شرایط خاکی و لجن نجات داده و عمران و آبادانی آن را در دستور کار قرار دهیم.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار جوان در اردبیل جدول‌گذاری خیابان اصلی 35 متری شهرک فجر را یادآور شد و اذعان کرد: در بیش از 30 مورد فعالیت عمرانی از جمله پروژه‌ها، ابنیه و جدول‌گذاری با اخذ مجوز عملیات اجرایی آغاز شده است.

انتهای پیام/

___________________

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر