کد خبر: 664347
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی
ستاد برگزاری مسابقه کتابخوانی« راز قطعنامه» در مشهد خبر از حضور قطعی کامران غضنفری و دعوت از محسن رضایی برای برگزاری مناظره همزمان با اختتامیه این مسابقه در جهت روشن شدن ابعاد قطعنامه 598 داده است.

مراسم اختتامیه و قرعه کشی مسابقه بزرگ «راز قطعنامه» با حضور کامران غضنفری نویسنده این کتاب چهارشنبه 22 مرداد ساعت 17 در حسینیه قرآن و عترت مشهد واقع در خیابان گلستان شرقی برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است چندی پیش محسن رضایی پس از 15ماه از انتشار این کتاب همزمان با سالگرد پذیرش قطعنامه 598 در بخشی از نامه ای که برای روزنامه جوان ارسال کرده بود، سکوت معنادار خود را شکست و بدون ذکر نام این کتاب نوشت:«اینجانب که افتخار 16سال فرماندهی سپاه در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را داشته ام، پس از کناره گیری از فرماندهی سپاه، بارها و بارها شاهد توهین ها، دروغ ها و تحریف های دفاع مقدس بوده ام ولی به دلیل آنکه موضوع جنگ شخصی و سیاسی نشود، سکوت را بر دفاع از خود و دفاع مقدس، ترجیح داده ام، لکن اخیراً که در رابطه با تحریفات دفاع مقدس در یک کتاب، نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب نوشتم، ایشان فرمودند: خود شما که در جنگ فرمانده بودید چرا جواب نمی دهید ؟ من این کتاب را خواندم و در حاشیه آن نوشتم: این خلاف است .»

 

بلافاصله پس از انتشار این نامه، برخی رسانه ها کتاب مورد بحث را کتاب راز قطعنامه عنوان کردند. پس از آن کامران غضنفری نویسنده کتاب راز قطعنامه، با انتشار یادداشتی خطاب به محسن رضایی در وبسایت شخصی خود، ضمن اشاره به عدم انتشار پاسخی مستدل نسبت به مطالب این کتاب توسط محسن رضایی طی 15 ماه پس از انتشار کتاب راز قطعنامه،  از رضایی خواست تا بصورت دقیق نقد خود را بر محتوای کتاب مذکور با ذکر صفحات آن مطرح کند.

 

نویسنده کتاب راز قطعنامه در ادامه نیز از رضایی خواسته بود درباره مقاله ای که در نقد عملکرد وی پیرامون اسارت حاج احمد متوسلیان بتازگی منتشر شده بود اظهار نظر کند و در پایان برای مناظره با رضایی درباره پایان جنگ اعلام آمادگی کرده است.

 

در همین راستا ستاد برگزاری مسابقه کتابخوانی « راز قطعنامه» در مشهد خبر از حضور قطعی کامران غضنفری و دعوت از محسن رضایی برای برگزاری مناظره همزمان با اختتامیه این مسابقه در جهت روشن شدن ابعاد قطعنامه 598 داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار