کد خبر: 664311
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
هنوز نتيجه جنگ و آتش بس مشخص نيست اما نتايج شكست رژيم صهيونيستي در جنگ عليه غزه در حال رو شدن است.

جوان‌آنلاين: هنوز نتيجه جنگ و آتش بس مشخص نيست اما نتايج شكست رژيم صهيونيستي در جنگ عليه غزه در حال رو شدن است. بيش از يك ماه است كه حمله صهيونيست ها عليه غزه ادامه دارد. البته امروز نشستي در قاهره در حال انجام است تا ناجي اين رژيم و پاياني براي جنگ باشد.

رژيم صهيونيستي طي اين مدت تنها به كشتار جمعي و جنايت عليه بشريت دست زده است. طي يك ماه آمار شهداي كودك در غزه به 469 تن رسيده است. از ميان مجروحان نيز بيش از سه هزار تن كودك هستند. اين مسئله افكار عمومي جهان را عليه تل آويو برانگيخته و زمينه هاي شكست آن را ايجاد كرد.

رژيم صهيونيستي در تازه ترين واكنش «حاجی تبلونسکی»، فرمانده نيروي هوايي خود را بركنار كرده است. حملات اين رژيم از سه محور زمين، هوا و دريا بوده است كه البته بيشترين صدمات و خسارات بي محابا از سوي نيروي هواي رخ داده است.

تبلونسکی بیش از 2 سال این منصب را برعهده داشت اما حال پس از برکناری به عنوان رئیس شعبه منابع انسانی ارتش رژیم صهیونیستی منصوب شد سمتی که اغلب زنان عهده‌دار آن هستند.

از سویی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در اطلاعیه‌ای جدید تعداد شهدای جنگ غزه را 1951 نفر و تعداد مجروحان را 10193 نفر اعلام کرد.

در بین شهدا 469 نفر کودک، 243 نفر زن و 88 نفر سالمند دیده می‌شوند. در بین مجروحان نیز 3084 کودک، 1970 زن و 368 سالمند وجود دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار