کد خبر: 663161
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد:
فردی در مینودشت با انجام اعمال متقلبانه از 11نفر، به صورت مشابه کلاهبرداری نموده که مجموع مبالغ آن 140 میلیون ریال بوده است.

علی‌اکبر جاویدان گفت: چند روز گذشته شخصی پاسگاه مینودشت مراجعه نموده و اعلام داشته که فردی با اعمال متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان افزود:مراجعه کننده بیان کرده که فرد کلاهبردار ادعا کرده که با دریافت مبلغ 10 میلیون ریال، مشکلات مربوط به مسائل اداری و درمان بیماری همسرش را حل خواهد کرد.

 فرد قربانی بیان کرد:این فرد پس از دریافت وجه متواری شده و اطلاعی از وی ندارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان بیان کرد: پس از این شکایت، پلیس آگاهی، تیم ویژهای را برای پیگیری موضوع مشخص و تحقیقات را آغازکرد.

جاویدان گفت: با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی ماموران اداره آگاهی، فرد کلاهبردار را در روستای پس‌پشته مینودشت شناسایی و با انجام عملیات پلیسی، موفق به دستگیری وی شدند.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی، متهم بلافاصله متعهد شد که مبلغی را که از فرد قربانی دریافت کرده باز پس داده و رضایت وی را جلب نماید.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان همچنین افزود: با توجه به این اقدام سریع متهم و تلاش وی برای رهایی خود از موضوع این پرونده شک ماموران در این خصوص بیشتر شد.

جاویدان گفت: به همین منظور با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گستردهتر و نامحسوس در ارتباط با فرد دستگیر شده و موضوع پرونده آغاز شد.

وی اضافه کرد: در انجام تحقیقات مشخص شد که فرد دستگیر شده با انجام اعمال متقلبانه از 10 نفر دیگر نیز به صورت مشابه کلاهبرداری کرده که مجموع مبالغ 140 میلیون ریال بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان در ادامه بیان کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات و شواهد و مدارک و تنظیم شکایت شاکیان، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جاویدان در پایان گفت: توصیه اکید ما به شهروندان این است برای پیشگیری از وقوع چنین مواردی به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکرده و برای حل مشکلات خود از راههای مطمئنتر و سازمانهای رسمی اقدام نمایند،  زیرا افراد سودجو همیشه در کمین اعتماد و سادگی قربانیان خود هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر