کد خبر: 662498
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: خانواده‌های شهدا، بازماندگان و وارثان امانت‌های آنان بوده و در صورتی که در مسیر شهدا ثابت قدم باشند، در اجر شهیدشان شریک و سهیم هستند.

به گزارش جوان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه سردار مرتضی کشکولی  در دیدار با خانواده شهید مددی در بروجرد، بیان کرد: خانواده‌های شهدا، بازماندگان و وارثان امانت‌های آنان بوده و در صورتی که در مسیر شهدا ثابت قدم باشند، در اجر شهیدشان شریک و سهیم هستند.

وی اظهار کرد: امروز اسلام به خون شهدا و برکت ایثار آنها زنده مانده و بی‌شک بدون مجاهدت شهدا، اسلام ناب محمدی به دست ما نمی‌رسید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خاطر نشان کرد: شهدا با الهام از امام حسین(ع)، راه نورانی خود را آگاهانه انتخاب کرده و سند عزت بخش آنان با هیچ کالایی قابل معامله نیست.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا که در عهد با شهیدشان پایدار و پایبندند، روشنی بخش جامعه هستند.

سردار کشکولی تصریح کرد: بنابراین همگان موظف به ادای احترام و انجام وظیفه در قبال خانواده شهدای سرافراز هستیم.

در این دیدار که فرمانده، نماینده ولی فقیه و جمعی از نیروهای پایور ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد حضور داشتند، از خانواده این شهید والا مقام تقدیر شد.

 سردار مرتضی کشکولی همچنین در بازدید از بازسازی منطقه عملیاتی و رزمایش والفجر دو در شهرستان بروجرد‌ هدف از بازسازی مناطق عملیاتی را آشنایی هرچه بهتر نسل امروز جوانان با دوران هشت ساله دفاع مقدس برشمرد و افزود: بازسازی مناطق عملیاتی علاوه بر نمایش گوشه‌ای از رشادت و شهامت‌های جوانان دوران دفاع مقدس، نقش مهمی در شناخت عمیق‌تر نسل جدید از واقعیات و رخدادهای آن زمان دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ جبهه و جنگ یک فرهنگ معنوی بوده و شناخت آن برای نسل‌های پس از جنگ ضروری است، اظهار داشت: ‌رمز آغاز عملیات‌های مختلف دوران 8 ساله دفاع مقدس‌ استفاده از‌ نام ائمه اطهار (ع) بود و با شهامت و دلیرمردی رزمندگان اسلام، پیروزی‌های بزرگ و حیرت‌آوری به دست آمده و دشمن بعثی از خاک کشور بیرون رانده شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان‌ ‌بازسازی عملیات غرور‌آفرین والفجر دو در ‌بروجرد را یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری برشمرد و گفت: با توجه به اجرا و استقبال بی‌نظیر رزمایش محمد رسول الله (ص) در سال گذشته در استان لرستان و ‌بروجرد، امسال نیز بازسازی رزمایش والفجر دو با همکاری گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار