کد خبر: 660895
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
دبیر مجمع نمایندگان گلستان:
مردم ایران اسلامی هر ساله حضوری پرشورتر در روز جهانی قدس داشته و این حضور گسترده مردم ایران اسلامی در روز قدس تا نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین ادامه دارد.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: روز قدس، روز اسلام، مسلمین و تجدید حیات امت اسلامی بوده و درواقع این روز راهبرد اصلی امام خمینی(ره) برای بسیح امت اسلامی درباره کهنه ترین و مظلوم ترین آرمان امت سلامی یعنی فلسطین و آزادسازی قدس محسوب می شود.

رحمت الله نوروزی افزود: امروز روز قدس در حالی برگزار شد که در حقیقت نماد اقتدار، مظلومیت و پیروزی آرمان فلسطین است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقاومت اسلامی فلسطین برخلاف پیش بینی‌ صهیونیست و حامیان آنها پوزه صهیونیست ها را به خاک مالیده است.

وی افزود:مردم ایران اسلامی هر ساله حضوری پرشورتر در روز جهانی قدس داشته و این حضور گسترده مردم ایران اسلامی در روز قدس تا نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین ادامه دارد.

وی افزود: قدس روز وحدت اسلامی، بازنمایی امت اسلامی و اتحاد برای آرمان فلسطین و پرهیز از تفرقه و هوشمندی نسبت به فتنه است.

نماینده مردم علی آبادکتول با اشاره به سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات اسرائیل گفت: امیدوارم این صحنه‌های دلخراش که در غزه رخ می‌دهد جامعه اسلامی و البته کشورهای جهان را از خواب بیدار کند.

نوروزی اظهار کرد:رژیم صهیونیستی دشمن جامعه بشریت وهمان دشمنی بوده که امام راحل می‌فرمود یک غده سرطانی است و باید از بین برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر