کد خبر: 660847
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
جمعي از اهالي سينما براي محكوميت جنايات رژيم‌صهيونيستي در غزه، سوم مرداد ماه همزمان با روز قدس در مقابل خانه سينما جمع شدند.
جمعي از اهالي سينما براي محكوميت جنايات رژيم‌صهيونيستي در غزه، سوم مرداد ماه همزمان با روز قدس در مقابل خانه سينما جمع شدند.
علي جنتي وزير ارشاد نيز در راهپيمايي روز قدس شركت كرد. محمدمهدي عسگرپور، مديرعامل خانه سينما از حضور سينماگران براي شركت در راهپيمايي روز قدس تشكر كرد و گفت: سينماگران هميشه نشان داده‌اند كه در مواقع خاص نقش خود را فراموش نكرده‌اند، امروز هم همان روز است.  كمال تبريزي، درباره انگيزه‌اش از حضور در مراسم راهپيمايي روز قدس گفت: هر انساني اگر تصاوير كشتار در غزه را ببيند و سكوت كند از دايره انسانيت خارج است. اين شرايط، يك شرايط اسفناك است و ما امروز اينجا گرد هم آمده‌ايم تا به همگان ثابت كنيم هنرمندان هم همانند اقشار ديگر جامعه نسبت به جنايات و فجايع هولناكي كه در غزه اتفاق افتاده است، سكوت نخواهند كرد. مريلا زارعي درباره علت حضورش در اين راهپيمايي گفت: اگر با حضور من يك صدا هم به صداهاي معترض ديگر اضافه شود و باعث شود اين كساني كه سردمدار سازمان ملل هستند از خواب خود بيدار شوند، من به هدفم رسيده‌ام. فرشته طائرپور تهيه‌كننده سينما با اشاره به اينكه دليلش براي حضور در اين تجمع اعتراض نسبت به جنايات وحشيانه اسرائيلي‌هاست، گفت، دلم مي‌خواهد از تمام خبرنگاران و عكاسان شجاعي كه اين روزها در غزه هستند و اين تصاوير را منتشر مي‌كنند تا دنيا را آگاه كنند، تشكر كنم. آنها به وظيفه انساني خود عمل كرده‌اند و جايگاه ويژه‌اي در ميان مردم خواهند داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار