کد خبر: 660792
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
استاندار گلستان در مراسم بزرگ روز قدس گرگان:
امام دقیقا در نامگذاری روز قدس موضوع فلسطین را ، نه تنها در اولویت جهان اسلام بلکه بعنوان یک سنبل عدالت طلبی جهان بشریت معرفی نموده و یک مبارزه عدالت خواهانه را با هدف زنده نگه داشتن یاد اسلام راهبری نمودند.
 

استاندار گلستان با بیان این مطلب افزود:روز قدس میراث عزیز امام راحل بوده و یقینا این نامگذاری از ذهنی بزرگ نشات گرفته که آثار و برکات آن از گذشته تا به حال همچنان تابناک مانده است.

وی که به عنوان سخنران روز قدس سخن میگفت تصریح نمود: قدس امروز یک مکتب شده که در دل مکاتب دنیا شهرت فراوانی داشته و باید زوایای این مکتب و دانشگاه باید به طور دقیق آنالیز شود.

دکتر حسین صادقلو گفت:اولین زاویه ی این روز بزرگ از نام مکان مقدسی گرفته شده که محفل وحی الهی بوده وامام راحل با تیزبینی خاص این عنوان را از مکان مقدس الهی نامگذاری نمودند.

سخنران روز قدس شهرستان گرگان گفت:مرحوم امام برای اینکه تفهیم نمایند قدس نامی الهی با آمیزه ی دینی بوده ، دفاع از قدس را  دفاع از شریعت بلکه دفاع از اسلام نام نهادند.

وی همچنین گفت:قدس باید ایمان افرین باشد از این جهت امام دقیقا انقلاب اسلامی را با این نامگذاری در دل یک مدیریت جهانی قرار دادند.

صادقلو با بیان اینکه امام راحل نگاه عمیقی در این نامگذاری داشتند افزود:امام از یک برداشت در خصوص فلسطین که  در ذهن مردم بود آنرا با این نامگذاری مدیریت وسازماندهی کردند.

استاندار گلستان خاطرنشان نمود:باید قبول نمود در دهه های متمادی غیرت مسلمانان در اقصی نقاط به صورت پراکنده وجود داشته که مرحوم امام با گردآوری همه ی آنان زیر پرچم روز قدس ،هدایت امت اسلامی را به عنوان مقدمه ی حکومت حضرت مهدی (عج) نهادینه نموده است.

وی گفت:به چالش کشاندن مدیریت حقوق بشر ادعایی استکبار جهانی از ابعاد دیگر نامگذاری این روز بوده که امروزه این ادعای جهان استعماری در قالب کشتن کودکان معصوم و تخریب بیمارستانهای در غزه چهره ی خود را علنی نموده است.

حسین صادقلو تصریح نمود:یکی از نتایجی این روز بزرگ  اعلان به ظهور رسانی مرکز رهایی اسلامی در جهان بوده و امروزه دشمن سر در گم و نگران برای  پراکندگی آن دست به هر رفتارغیر انسانی میزند.

سخنران مراسم گفت:باید توجه کنیم  که دشمن ادبیات تندی برای خودش انتخاب کرده  که انشاء الله این مقدمه پیروزی مسلمانان خواهد بود.

وی افزود:در حالیکه ارتش رژیم صهیونیستی در عرض شش روز توانست کلیه قوای ارتش عرب در صحرای سینا را شکست دهد و نیز در جنگ سی وسه روزه لبنان و هشت روزه غزه ناکام ماند.

دکتر صادقلو خبر داد:دشمن بخاطر این بیداری اسلامی  در پی یک نیرنگ سخیف برآمد و جریانات انحرافی به نام اسلام را سازماندهی نمود تا موفقیتهای جهان اسلام را تحت الشعاع قرار دهد.

استاندار گلستان ابراز امیدواری نمود:انشاء الله بتوانیم در راستای راه امام راحل و مدیریت رهبر عظیم الشان انقلاب روزی رهایی دنیای اسلام را در صحنه جهان به چشم خویش مشاهده نموده که این تصوربه هیچ وجه دور نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر