کد خبر: 660676
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
يك فعال سياسي اصلاح‌طلب كه پيش از اين نيز در نوشته‌هاي خود دولت روحاني را بدون پتانسيل اجتماعي خاص خود و در اين زمينه كاملاً متكي به اصلاح‌طلبان دانسته بود، در مطلب جديدي و با ادبيات خاصي به انتقاد شديد از رئيس‌جمهور پرداخته است.

 احمد پورنجاتي اين بار در مطلبي با عنوان «‌هرچيز به جاي خود‌» ضمن اشاره به برخي مواضع و رفتارهاي رئيس‌جمهور در موضوعاتي مانند: سياست خارجي، آزادي بيان، مخالفت با ديكتاتوري تريبون، به زور فرستادن مردم به بهشت مي‌نويسد: همه مواضع خوب و خوشگل جناب عالي - حتي اگر يك از صد هم، چنانكه افتد و دانيد- جامه عمل نپوشد، روي تخم چشم ما. به هرحال بيان اين نوع مواضع از سوي دومين مقام ارشد نظام جاي خرسندي و اميدواري دارد. پورنجاتي در ادامه مطلب اخير خود با اين مقدمه كه «‌اجازه بدهيد بي‌تعارف عرض كنم» خطاب به رئيس‌جمهور و با ادبيات گزنده و غيرمتعارفي در مواجهه با رئيس‌جمهور منتخب مي‌نويسد: «‌اينها البته براي بنده زاده «‌بي‌بي‌» كه من باشمو آرد خود را بيخته و الك خود را آويخته‌ام خوب و خوشايند است.

مرسي! اما براي خود «‌بي بي‌» حتي شلوارك هم نمي‌شود، چه رسد به «‌شليته»! چون عيال بي‌بي، كار ندارد. نوه بي‌بي، كار ندارد. بازار، «‌نا» ‌ندارد!  پورنجاتي همچنين در پايان مطلب خود با خطاب قرار دادن عجيب رئيس‌جمهور با عبارت «‌جناب دكتر حسن آقاي وكيل الروحاني عزيز!‌» مي‌نويسد: «‌بجنبيد و دم و دستگاه وزارتخانه‌هاتان را بجنبانيد براي رويارويي با ركود نفسگير و جهش به سوي ‌«رونق‌» توليد و كسب و كار.

 به نظر «‌احمد‌» كه من باشم، متأسفانه هنوز برنامه و نقشه راه دندان‌گيري از تنور ‌«ستاد برنامه‌ريزي اقتصادي دولت تدبير و اميد‌» براي ايجاد رونق در عرصه اقتصاد درونزا به چشم نمي‌آيد. البته خبر دارم كه مشغول تدوين هستيد اما: قربانت، گاز بده!  به رغم انتقادات جسته و گريخته اصلاح‌طلبان از دولت حجت‌الاسلام حسن روحاني و همچنين به رغم گفته‌سعيد حجاريان مبني بر اينكه استراتژي‌ آنها در برابر دولت يازدهم «‌اتحاد علني و انتقاد مخفيانه‌» است، اين نوشته پورنجاتي يكي از بي‌سابقه‌ترين انتقادات يك فعال سياسي شاخص اصلاح‌طلب، چه از نظر محتوا و چه از نظر نوع ادبيات، در مواجهه با رئيس‌جمهور است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار