کد خبر: 660672
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
كپي از فرانسوي‌ها براي جلب توريست
شهر فرانسوي كن با همكاري چيني‌ها پذيرفته است تا جشنواره فيلمي را به سبك كن با برنامه‌هاي فرهنگي و توريستي در شرق چين به راه بيندازد.
شهر فرانسوي كن با همكاري چيني‌ها پذيرفته است تا جشنواره فيلمي را به سبك كن با برنامه‌هاي فرهنگي و توريستي در شرق چين به راه بيندازد.
به گزارش مهر به نقل از چاينا ديلي، شهر شرقي انجي در چين محل برگزاري جشنواره‌اي خواهد شد كه نسخه بدل جشنواره فرانسوي كن براي چيني‌هاست.
اين منطقه توريستي با همكاري انجمن مبادلات فيلم چين، مبادلات آسيا پاسيفيك و بنياد همكاري‌ها و نيز شهر كن با هزينه يك ميليارد دلاري تأسيس مي‌شود. شهر انجي چين در شرق استان ژيجيانگ واقع شده و به عنوان مركزي براي تأسيس شهر فيلم مورد نظر قرار گرفته است. سازمان‌دهندگان اميدوارند شهر فيلم بتواند جشنواره‌اي را به سبك كن ارائه كند. هر چند هنوز جزئيات اين طرح ارائه نشده اما مقامات رسمي مي‌گويند سازمان‌دهندگان اميدوارند بتوانند هر چه زودتر همكاري خود را در اين زمينه آغاز كنند. در عين حال اين اميدواري وجود دارد كه با ايجاد يك جشنواره فيلم بين‌المللي در سطح كن، سينماي چين نيز با رشد بيشتري روبه‌رو شود.
اين برنامه با تبادل منظم فيلم‌هاي چيني- فرانسوي شروع مي‌شود و در همين حال سه سازمان همكار طرح بنياد شهر فيلم در انجي را پيش مي‌برند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار