کد خبر: 660042
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
مدیر موسسه قرآنی نسیم ابا عبداله الحسین (ع) :
ثبت نام طرح حفظ تلفنی قرآن کریم با رویکرد قرآن آیینه زندگی همزمان با نخستین نمایشگاه قرآن در اسلامشهر افتتاح شد.

حسین قاسمی جمال  مدیر موسسه قرآنی  نسیم ابا عبداله الحسین (ع)  اظهارداشت : با آغاز مرحله ثبت نام  ،طرح  حفظ تلفنی  قرآن کریم  در شهرستان اسلامشهر  افتتاح و به مرحله اجرا در آمد .

قاسمی جمال افزود: این طرح با هدف بسط و ترویج فرهنگ قرآنی و بهره مندی از سیره و سنت اهل بیت (ع) به همت موسسه قرآنی  نسیم اباعبدالله الحسین (ع) برای نخستین بار در این شهرستان افتتاح و به مرحله اجرا رسید .

وی بیان داشت :  این طرح ویژه افرادی است که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت و زمان فرصت حضور در کلاسهای آموزشی را ندارند که ،می توانند از طریق ثبت نام در این طرح بصورت تلفنی توسط استاد مربوطه پشتیبانی شوند و مراحل آموزش و حفظ را بگذرانند.

مدیر موسسه نسیم ابا عبداله الحسین (ع) تاکید کرد :  طرح آموزش مفاهیم قرآن بصورت غیرحضوری نیز در موسسه فوق برگزار می شود که در این طرح کتب آموزش های جزء به جزء قرآن به هنرجویان ارائه و پس از رفع اشکالات احتمالی پاسخنامه های پایان کتاب تکمیل و پس از یک ماه آزمون برگزار می شود .

قاسمی جمال  خاطر نشان کرد: علاقمندان جعت ثبت نام می توانند تا پایان زمان برگزاری  نمایشگاه  با مراجعه به غرفه این موسسه ثبت نام بعمل آورند و  یا اینکه به محل موسسه واقع در اسلامشهر-شهرک محمدیه  بین کوچه 9و 11  پلاک 217  مراجعه و یا با شماره تلفنهای 56148414  و 56111073 تماس حاصل نمایند .

قابل ذکر است که ثبت نام در این طرح محدودیت سنی و زمانی نداشتعه و علاقمندان می توانند در طول روزهای سال نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار