کد خبر: 659459
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اشاره به وجود 300 آموزشگاه موسيقي در تهران گفت: چه دليلي دارد اين سازمان براي موسيقي هزينه كند؟
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اشاره به وجود 300 آموزشگاه موسيقي در تهران گفت: چه دليلي دارد اين سازمان براي موسيقي هزينه كند؟

به گزارش «ايسنا»، حجت‌الاسلام شهاب مرادي در سيزدهمين همايش «عمري با قرآن و تجليل از پيشكسوتان قرآني پايتخت» اظهار كرد: بحثي درباره موسيقي دارم كه البته حالا خيلي‌ها براي ديده شدن و شنيده شدن خيلي درباره آن صحبت كردند.

ما حرفمان اين است، در تهران بيش از 300 آموزشگاه موسيقي وجود دارد، چه دليلي دارد ما به عنوان يك مجموعه عمومي غير‌دولتي يا حتي نهادهاي دولتي در اين موضوع هزينه كنيم؟ بايد برويم در آن فضاهايي از هنر كه نياز است كمك كنيم تا هم رضايت مردم به دست بيايد هم رضايت حضرت آقا در فضاي فرهنگ جلب شود.

او با اشاره به اينكه برخي نقدهاي نادرست قرآن را از سبك زندگي دور كرده است، گفت: نمي‌توان از ابتدا از همه انتظار حفظ، درك و عمل به قرآن را داشت و اگر همه چيز را صد درصدي بخواهيم به هيچ چيز نمي‌رسيم.

مرادي با اشاره به سيزدهمين همايش تجليل از خادمان قرآني و استاداني كه در پيشگاه قرآن به جامعه خدمت مي‌كنند، تصريح كرد: ترجمه ديگر اين همايش تجليل از استاداني است كه كودكي و جواني خود را صرف قرآن كرده‌اند؛ آن هم در زماني كه صحبت از حفظ قرآن در كشور نبود.

سيزدهمين همايش عمري با قرآن شامگاه روز سه‌شنبه 24 تيرماه همزمان با هفدهمين روز ماه مبارك رمضان با حضور محمدباقر قاليباف شهردار تهران، لاله افتخاري رئيس فراكسيون قرآن مجلس، حجت‌الاسلام عبدالمقيم ناصحي رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران، حجت‌الاسلام حسين كوششي مدير عامل اتحاديه مؤسسه‌هاي قرآني ايران و جمعي از استادان قرآن‌پژوه و قاريان ممتاز در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موحد قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
0
0
با تشکر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری
اینجانب هم قاری و هم مداح هستم.
اولا حضرت آقا خودشان قطعا با موسیقی مخالف نیستند، ثانیا چرا کلاسهایی دستگاههایی موسیقی را تعطیل نموده آید !!! این کلاس نه تنها برای قاریان و مداحان خوب است، بلکه حتی برای روحانیت معزز و مبلغین هم نیاز است.
سوما اگر این کلاسها در محیطی سالم برگزار شود، قطعا ضمن جلوگیری از فساد، که در کلاسهای خصوصی در منازل صورت میگیرد، اطمینان خاطری برای خانواده ها خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار