کد خبر: 658044
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
برای بررسی و تحلیل نقش نخبگان در تولید علم درکشور، برنامه« دانه» شبکه فرهیختگان، بهترین گزینه ی پیش روی شما برای تماشا است.
به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، مجموعه برنامه های تخصصی«دانه»که هر هفته پنجشنبه ها با اجرای علی درستکار ساعت21روی آنتن می رود، این هفته میزبان دکتر محمد وفایی پایه گذار رشته جراحی های کولون و رکتوم است.

شایان ذکر است دکتر محمد وفایی در سال 1309 در شهر قزوین به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسط خود را در همین شهر به پایان رساند. او بعد از سپری کردن دوره تخصصی پزشکی در دانشگاه تهران، به عنوان استادیار و دانشیار بیمارستان سینا مشغول فعالیت بود.

در سال 1348پروفسور افتخاری بیمارستان سنت مارکز، وابسته به دانشگاه لندن شد و پایه گذار رشته بیماری و جراحی های کولون و رکتوم در دانشگاه بود. وی در سال 62 بازنشسته دانشگاه تهران شد و برای ادامه فعالیت های تخصصی، در سال 63 به دانشگاه بیرمنگهام انگلیس (جنرال هاسپیتال) رفت. و...

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
4
32
من یکی از بیماران دکتر در سال ۹۵ بودم و دستهای توانای دکتر مهربونم را میبوسم هیچ مشگلی ندارم ودر حال حاضر در سلامت کامل بسر می برم زیر جراحی بسیار پیچیده را دکتر گرامی برایم انجام داد الهی همیشه سلامت باشن خداوند به ایشان عمر طولانی عطا کند
پاسخ ها
مصطفی گودرزی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام
من کولیت اولسر دارم
به نظر شما جراحی بهترین راهه؟؟
لطفا کمکم کنید
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
15
با سلام من سال ۸۷ پدر مرحومم در بیمارستان مهر توسط آقای دکتر عمل شد. قرار بود روده به مسیر طبیعی خود برگردد و دکتر قول داده بودند این کار شدنی است ولی حین عمل اعلام کردند که نمی شود و شکم پدرم بدلیل دوبار باز شدن و سن بالا با منگنه دوخته شد که بر اثر عوارض ناشی از آن نیز فوت کردند.من دکتر را حلال نمی کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار