کد خبر: 657027
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در علی آبادکتول:
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: شعار اخلاقی بودن و معنویت بسیار می دهیم اما در واقعیت، صدای پای بی اخلاقی در جامعه را می توان شنید.

دکتر باقری عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اعلام این مطلب گفت: از آنجا که جامعه ما یک جامعه فرهنگی، دینی و اسلامی می باشد و اخلاق با آن گره خورده است، شعار اخلاقی بودن و معنویت بسیار شنیده می شود

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: اما در واقعیتِ جامعه و زندگی شخصی ما چه می گذرد؟! صدای پای بحران اخلاقی در جامعه را می توان شنید و این واقعیتی است که ما هر روز آن را لمس می کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که اخلاق در هر جامعه حیاط آن جامعه را تشکیل می دهد و جامعه بر اعتماد متقابل بنا شده است، افزود: اخلاق علمی ترین و حیاطی ترین مسئله هر جامعه است و رابطه انسانی بر اعتماد متقابل، فضیلت و صداقت استوار است.

باقری با بیان اینکه نمی توان نسبت به بحران اخلاقی در جامعه بی اعتماد بود، تصریح کرد: اخلاق استادی، بخشی از این بحران است که ما به عنوان استادان می تواینم در به وجود آوردن یا در مهار این بحران نقش داشته باشیم .

گفتنی است کارگاه آموزشی ضیافت اندیشه در دو سطح با عنوان "اخلاق حرفه ای سطح یک و سطح دو" به مدت یک هفته و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی واحد علی آبادکتول در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی این واحد دانشگاهی برگزار شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر