کد خبر: 656623
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
معدن طلای زرشوران قوانلو در زمره 11 واحد برتر کشور شد
در مراسم روز صنعت ومعدن به دست رئیس جمهور ، تندیس واحد نمونه صنعتی ومعدنی کشور به حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان بعنوان مجری طرح معدنی طلای زرشوران اهداشد.

در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن ، تنها 11 واحد برتر کشور توسط رئیس جمهور تجلیل شدند و یکی از این واحدها معدن طلای زرشوران در تکاب استان آذربایجان غربی بود که مجری آن حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان است و بعنوان واحد نمونه صنعتی معدنی کشور در سال 1392 انتخاب گردید.

انتخاب حسینقلی قوانلو به عنوان یکی از مدیران نمونه صنعتی معدنی کشور در سال 92 به مردم استان این نوید را می دهد که مدیری توانمند سکاندار صنعت ، معدن و تجارت استان شده و قطعا حضور ایشان در این بخش می تواند منشاء توسعه و پیشرفت باشد.

 
شایان ذکر است در این مراسم از دو واحد صنعتی استان گلستان به نام های شركت شيميايي گل سم گرگان توليدكننده انواع سموم دفع آفات نباتي، حشره‌كش ها و انواع كودهاي ريز مغزي و شرکت کانسار خزر تولید کننده ید تقدیر بعمل آمد.

 
مراسم روز صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از تلاشگران عرصه صنعت، تشکل های صنعتی و معدنی، اتاق های بارزگانی ، روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت استان های کشور و جمعی از تلاشگران عرصه صنعت در سالن اجلاس سران تهران برگزار گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر