کد خبر: 655716
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مانور بحران با محوريت آبرساني به مردم در آبفاي شهرستان ابركوه اجرا گرديد.

مانور بحران با محوريت آبرساني به مردم در آبفاي شهرستان ابركوه اجرا گرديد.

مانور بحران با محوريت آبرساني به مردم ، با حضور و نظارت مسئولين كميته بحران استان ، فرماندار و اعضاي كميته بحران شهرستان ابركوه در امور آب و فاضلاب اين شهرستان اجرا گرديد .

بر اساس این گزارش اين مانور با هدف سنجش ميزان آمادگي امور آبفاي ابركوه براي رويارويي با مواقع بحران قطع آب برگزار شد .

در اين مانور براساس سناريوي فرضي ، آب قسمت هايي از شهر قطع گرديد و پس از برگزاري فوري جلسه بحران و تصميم گيري در اين خصوص به وسيله تانكرهاي آب ، به اين مناطق آبرساني شد .

گفتني است اين مانور با موفقيت كامل اجرا گرديد و در پايان مسئولين كميته بحران استان و فرمانداري ابركوه رضايت خود را از آمادگي پرسنل و تجهيزات آب و فاضلاب ابركوه براي مهار بحران هايي از اين قبيل اعلام نمودند .

همچنین مدير امور آبفاي ابركوه در تشريح عملكرد سه ماهه اين امور آزمایشگاهی، از انجام 630 مورد آزمايش كلرسنجي ، باكتريولوژي ، هتروتروف ، شيمي و فيزيك آب خبر داد.

سيد محسن پورسيد نیز از اصلاح و بازسازي شبكه آبرساني در نقاط مختلف شهر به طول 300 متر ،آغاز اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب از ابتداي خيابان سرو تا بلوار امام علي (ع) و اجراي طرح لوله گذاري فاضلاب منطقه شهرك ولايت با طول 12 كيلومترتوسط امور آبفاي ابركوه در سه ماهه اول سال جاري خبر داد .

پورسيد خاطر نشان كرد : توليد و توزيع بيش از پانصد و 57 ميليون متر مكعب آب شرب و بهداشت ، تعويض 23 فقره كنتور خراب ، فروش و نصب 92 فقره انشعاب و رفع بيش از 300 مورد اتفاقات از ديگر اقدامات انجام شده توسط امورآبفاي ابركوه مي باشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر