کد خبر: 654437
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
حرف و حديث درباره رفتن يا ماندن كرش زياد است، هر چند آقاي سرمربي همه چيز را به بعد از جام جهاني موكول كرده اما...
انتشار گزارش فساد فوتبال بعد از جام‌جهاني
 
بحث تباني هميشه در فوتبال بوده و هست اما در فصل گذشته در كشورمان اتفاقاتي رخ داد كه اين پروند را به مجلس كشاند. چند ماه است از بحث تباني در فوتبال كشورمان مي‌گذرد كه رئيس كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي، انتشار گزارش فساد در فوتبال را به بعد از مسابقات جام جهاني 2014 برزيل موكول كرده است. محمدعلي پورمختار درباره پرونده فساد در فوتبال كشورمان مي‌گويد: در حال جمع بندي مطالب در مورد فساد در فوتبال هستيم و بعد از جام جهاني گزارشي در اين زمينه ارائه خواهيم كرد. رئيس كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مجدداً جلساتي با برخي مسئولان فدراسيون برگزار كرديم، گفت: در اين مدت چند ماهه جلسات زيادي را با كساني كه درگير اين پرونده شده‌اند، انجام داديم. به هر حال مقيديم كه به هر صورت واقعيت را حتماً بگوييم چون مردم خيلي حساس هستند، ضمن اينكه نمي‌توانيم بدون مدرك نامي هم از كسي ببريم.
 
 
افشارزاده و وزارت ورزش با متخلفان برخورد كنند
 
فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و تيم‌ها درصدد هستند بهترين نفرات را براي فصل جديد در اختيار بگيرند. استقلال پس از رفتن رحمتي مترصد اين است تا هر چه زودتر دروازه‌باني را براي اين تيم انتخاب كند. طي چند روز گذشته حرف و حديث‌هايي مبني بر تماس‌هاي مكرر استقلالي‌ها با دروازه‌بان نفت رسانه‌اي شد تا آنجا كه باشگاه نفت تهران طي اطلاعيه‌اي از مديرعامل باشگاه استقلال درخواست كرد با عواملي كه بدون هماهنگي با دروازه‌بان نفت تماس گرفتند، برخورد جدي انجام دهد. در اين بيانيه آمده كه متأسفانه اخيرا افرادي از باشگاه استقلال تهران با زير پا نهادن ارزش‌ها و مقررات ياد شده، ضمن تماس‌هاي مكرر با عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت تهران سعي در ترغيب و تطميع اين بازيكن جوان جهت پيوستن به تيم مذكور مي‌كنند. ما از افشارزاده انتظار برخورد جدي با عوامل آن باشگاه را داريم، همچنين از وزارت محترم ورزش انتظار داريم، همچون گذشته نگرشي عادلانه و يكسان به تمامي باشگاه‌ها داشته باشيد و با چنين رفتارهايي كه با روح ورزش و روحيه جوانمردي منافات دارد، برخورد كنند.
 
 
اعلام تركيب تيم‌ملي ۱۵ روز مانده به مسابقات ‌جهاني
 
مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در حالي پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته در اراك برگزار شد كه به اعتقاد بسياري از كارشناسان اين روند با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو بوده است. كارشناسان معتقدند اگر كشتي‌گير المپيكي بنا بر هر دليلي در اين مسابقات شكست بخورد آيا بايد او را از تيم ملي كنار گذاشت؟ البته درست است كه بايد به جوانان جوياي نام ميدان داد اما نمي‌توان از تجربه كشتي گيران المپيكي و جهاني چشم‌پوشي كرد. رسول خادم پس از برگزاري رقابت‌هاي انتخابي تيم‌هاي ملي كشتي درخصوص اين مسابقات گفت: مهم‌ترين مطلب فراتر از نتايج به دست آمده در اين مسابقات پيدا شدن اميد در كشتي‌گيراني بود كه پشت خط مانده‌اند. سرمربي تيم‌ملي كشتي آزاد در پاسخ به اين سؤال كه آيا نفرات دوم شانسي براي پوشيدن دوبنده تيم‌ملي خواهند داشت يا نه، گفت:  تركيب تيم‌ملي براي حضور در مسابقات جهاني 15 روز مانده به اين رقابت‌ها اعلام خواهد شد، چراكه ممكن است در اين فاصله كشتي‌گيران دچار ضرب‌خوردگي شوند يا اينكه به شرايط مطلوب فني و رواني نرسند.
 
 
دولت كمك كند كرش را نگه مي‌داريم
 
حرف و حديث درباره رفتن يا ماندن كرش زياد است، هر چند آقاي سرمربي همه چيز را به بعد از جام جهاني موكول كرده اما بازي‌هاي خوب تيم ملي و عملكرد قابل قبول كرش در اين مسابقات همه مسئولان ورزشي را ترغيب كرده كه هر چه زودتر با اين مربي با دانش تمديد قرار صورت گيرد. اين در حالي است كه معاون پارلماني وزارت ورزش و جوانان مي‌گويد رقمي كه كرش مي‌خواهد در حد توان وزارت نيست.امير‌رضاخادم درباره اينكه مشكل اصلي كرش مسائل مالي است، اظهار داشت:كرش انتظاراتي دارد كه نمي‌توان گفت كه حق نيست. اعداد و ارقامي كه در فوتبال وجود دارد متفاوت است و در حد توان مالي وزارت ورزش نيست. شايد با رايزني‌ها و كمكي كه از دولت بگيريم بتوانيم او را نگه داريم كه اميدوارم اين اتفاق بيفتد. اما آنچه مشخص است اينكه ما بايد از توان و نيروي داخلي بيشتر بهره ببريم تا بخواهيم بيش از حد در مسائل مالي هزينه كنيم.
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار