کد خبر: 652125
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
شب مصاف مدعيان در جام جهاني
هر شبي كه از جام بيستم مي‌گذرد، اين رقابت‌ها جذاب‌تر و ديدني‌تر مي‌شود و امشب، در يكي از اين شب‌هاي هيجان‌انگيز، دو تيم قدرتمند و مدعي آلمان و پرتغال به مصاف هم مي‌روند...
دنيا حيدري
هر شبي كه از جام بيستم مي‌گذرد، اين رقابت‌ها جذاب‌تر و ديدني‌تر مي‌شود و امشب، در يكي از اين شب‌هاي هيجان‌انگيز، دو تيم قدرتمند و مدعي آلمان و پرتغال به مصاف هم مي‌روند.
خوش‌تيپ‌ترين تيم جام بيستم در حالي ساعت20:30 امشب در سخت‌ترين بازي‌اش در مرحله گروهي برابر پرتغال مي‌ايستد كه دو سال پيش، در رقابت‌هاي يورو2012 موفق به شكست اين تيم شده است. با اين وجود، آلماني‌ها در خواب پيروزي دوسال پيش نيستند و حريف را دست كم نمي‌گيرند. به طوري كه فيليپ لام، كاپيتان آلمان‌ها معتقد است كه در نخستين بازي بايد تمام تاكتيك خود را به نمايش بگذارند تا به مشكل برنخورند: «پرتغال دو سال پيش هم خيلي خوب كار كرد و شايد اگر كمي خوش‌‌شانس‌تر بود مي‌توانست ما را شكست دهد. پرتغال تيم خوبي است به خصوص از نظر فيزيكي. به طوري كه بعد از قرعه‌كشي جام جهاني گفتم كه در بازي اول خود در اين رقابت‌ها بايد با تمام توان و از نظر تاكتيكي بازي خوبي را ارائه كنيم، چون اگر اين بازي را به سود خود تمام نكنيم واقعاً تحت فشار قرار خواهيم گرفت. به همين دليل اهميت بازي برابر پرتغال بسيار زياد است. » البته آلمان‌ها با داشتن نفراتي چون مانوئل نوير، فليپ لام،  سباتين شوان اشنايدر، لوكاس پودولسكي، نيكلاي مولر، ماريو گومز و ميرسلاو كلوزه، سامي خديرا نگراني از بابت اين رويارويي ندارند. كلوزه، يكي از ستاره‌هاي آلمان در اين رقابت‌هاست كه در صورت گلزني در جام بيستم، عنوان آقاي گل تمام ادوار جام جهاني را به خود اختصاص داده و ركورد همه گلزنان اين جام را مي‌شكند. البته در آن سوي ميدان پرتغال را هم نبايد دست كم گرفت. تيمي كه با رهايي رونالدو، بهترين بازيكن جهان در سال2013 از كمند مصدوميت حريف دست و پابسته‌اي نيست.  اين بازي در واقع جنگ تاكتيكي بين دو تيم آلمان و پرتغال است. خصوصاً كه يك روز پس از آنكه يوآخيم لو سرمربي آلمان در مصاحبه‌اي گفت در بازي مقابل پرتغال از چهار مدافع مياني استفاده مي‌كند، پائولو بنتو سرمربي پرتغال در تمرينات برنامه‌هاي تاكتيكي گذر از زنجيره دفاعي چهار نفره را تمرين كرد و رونالدو و ديگر بازيكنان تيمش را وادار كرد تا با انجام كارهاي گروهي از دفاع خطي عبور كنند و براي بازي مقابل ژرمن‌ها در سالوادور آمادگي خوبي داشته باشند.  در ديگر بازي اين گروه در شب پنجم جام جهاني برزيل، دو تيم غنا و امريكا به مصاف هم مي‌روند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار