کد خبر: 650959
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
تقدير وزير ورزش از ملي‌پوشان كشتي آزاد و فرنگي
وزير ورزش و جوانان از قهرمانان تيم‌هاي كشتي آزاد و فرنگي تقدير كرد...
وحيد صابري
وزير ورزش و جوانان از قهرمانان تيم‌هاي كشتي آزاد و فرنگي تقدير كرد. ساختمان وزارت ورزش دوشنبه شب مملو بود از كشتي گيران فرنگي و آزاد. ميزبان پهلواناني كه براي كشور در رقابت‌هاي جهاني تهران مدال‌آوري كرده بودند. در اين مراسم رسول خادم شرح حالي از عملكرد تيم‌هاي كشتي ارائه كرد و اينكه كشتي‌گيران در حال حاضر خود را براي رقابت‌هاي انتخابي آماده مي‌كنند تا به رقابت‌هاي جهاني و بازي‌هاي آسيايي اعزام شوند.
رسول خادم با ابراز گلايه از عدم حضور معاون رئيس‌جمهور اظهار داشت: آقاي جهانگيري قول داده بودند كه در اين جلسه حاضر شوند اما نمي‌دانم چرا اين اتفاق رخ نداد، به هر حال ما در مسابقات مختلف از جمله مسابقات جهاني تهران چه در كشتي آزاد و چه در فرنگي توانستيم عملكرد خوبي داشته باشيم و قهرمان شويم. با وجود محدويت‌هايي كه داشتيم جا دارد از همه كشتي‌گيران، مربيان و كساني كه زحمت كشيده‌اند، تشكر كنم. البته ما اميدواريم كه مديران مسئول هم انتظار مردم را برآورده كنند و بيشتر در كنار كشتي باشند. انتظار داريم كه دوستان و همكاران به نوع مناسبي صحبت‌هاي ما را به دولتمردان برسانند تا اثرگذاري مسئله را به شكل عملي و ميداني ببينيم. رئيس فدراسيون كشتي درباره مسابقات انتخابي گفت: همانطور كه قبلاً هم اشاره كردم طبق برنامه ما مسابقات انتخابي را برگزار مي‌كنيم كه اين مسابقات هفته آينده برگزار مي‌شود و پس از آن اردوهاي تيم ملي براي مسابقات جهاني و آسيايي برپا خواهد شد.
وزير ورزش هم در اين جلسه با اشاره به صحبت‌هاي خادم و كشتي‌گيران گفت:ابتدا بايد تشكر آقاي رئيس‌جمهور را به شما ابلاغ كنم. ايشان از اينكه ورزش توانسته مردم را خوشحال كند، بسيار خرسند هستند. از اينكه شما مشكلات و انتقادهايتان را ابراز كرديد ممنونم. ابتدا بايد از آقاي خادم تشكر كنم. مي‌دانم كه او چگونه براي حل مشكلات تلاش مي‌كند. جامعه ورزش توقع دارد كه يك همدلي مناسبي صورت بگيرد و همه داشته‌ها را وسط بگذاريم تا به يك نتيجه مناسب در جهت رفع مشكلات برسيم. گودرزي در ادامه اظهار داشت: جاي خوشبختي و خوشوقتي است كه ادبيات در كشتي تغيير كرده است. جامعه كشتي از لحاظ فرهنگي و ادبي در سطح خيلي بالايي قرار دارد. حالا كه علوم ورزشي به ورزش و خصوصاً به كشتي وارد شده است مربيان ما مي‌توانند علم تمرين، علم تغذيه و علم بدنسازي را ياد بگيرند و منتقل كنند؛ مسئله‌اي كه در گذشته وجود نداشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار