کد خبر: 645618
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
بازيكن ايراني شاغل در فوتبال امريكا كه در زمان حضور كرش براي اولين بار به تيم ملي ايران دعوت شد...
وحيد صابري
درهاي اردو به روي المپيكي‌ها باز است
پس از اينكه تعدادي از كشتي‌گيران اردوي تيم ملي كشتي فرنگي را ترك كرده بودند و با تهديد فدراسيون دوباره برگشتند همچنان خبري از مدال آوران المپيكي نيست. نايب رئيس فدراسيون كشتي با اعلام اينكه درهاي اردو به روي كشتي‌گيران المپيكي باز است، گفت: ما در آستانه جام جهاني هستيم و بايد به فكر تيم ملي باشيم. بيشتر تيم‌هاي شركت‌كننده با نفرات اصلي خود به اين رقابت‌ها مي‌آيند و بهتر است ما هم با نفرات اصلي خود پا به تشك بگذاريم. عليرضا حيدري با اشاره به اينكه مسئولان كشتي منتظر بازگشت المپيكي‌ها هستند، اظهار داشت: انتظار من از اين كشتي‌گيران اين است كه احساسي فكر نكنند. ما هم كه در رأس فدراسيون هستيم، اين دوران را پشت سر گذاشته‌ايم و بايد در اين مقطع به منافع ملي فكر كنيم. ما همچنان منتظر هستيم كه ديگر كشتي‌گيران هم به اردو ملحق شوند. آنها اگر مسئله‌اي دارند به اردو بيايند و در يك فضاي دوستانه با اهل كشتي موارد خود را مطرح كنند. هيچ وقت با قهر كردن مسائل حل نمي‌شود.
 
از بچگي آرزويم بازي در جام جهاني بود
بازيكن ايراني شاغل در فوتبال امريكا كه در زمان حضور كرش براي اولين بار به تيم ملي ايران دعوت شد، مي‌گويد از بچگي آرزوي بازي در جام جهاني را داشته و از اينكه يكي از نفرات ايران براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل است به خود مي‌بالد. بيت آشور درباره حضور در تيم ملي ايران مي‌گويد: من فقط به فوتبال فكر مي‌كنم. بازي در رده ملي افتخار بزرگي است كه مدت‌ها به دنبال آن بودم. به مسائل سياسي كاري ندارم و فقط به دنبال فوتبال بازي كردن هستم. جام جهاني بزرگ‌ترين رويداد فوتبالي جهان است. بهترين بازيكنان جهان در جام جهاني بازي مي‌كنند. از اينكه فرصت بازي در جام جهاني به من رسيده خيلي خوشحالم. وي درباره اولين بازي ملي‌اش اظهار داشت: در آن 5 تا 10 دقيقه‌ تمام هواداران ورزشگاه را مثل برادرانم احساس كردم. فرهنگ ايراني اين است كه وقتي غريبه‌اي را مي‌بينيد به او محبت كنيد. ايرانيان مردمان مهمان‌نوازي هستند. من هنوز فرهنگ ايراني را در خودم دارم. پدر و مادرم در ايران به دنيا آمده‌اند و دليلي براي دوري از كشور ايران نداشتم.
 
انگليس يا آلمان، مقصد بعدي دژاگه
فولام سقوط كرد تا اشكان دژاگه خواهان زيادي پيدا كند. اين در حالي است كه هافبك هجومي تيم ملي كشورمان در اين مدت بسيار خوش درخشيده بود. دژاگه در 26 بازي كه براي فولام انجام داده بود پنج گل زد و دو پاس گل داد تا به عنوان يكي از بهترين بازيكنان اين فصل فولام لقب بگيرد. به هر حال در حال حاضر تيم‌هاي زيادي خواهان به خدمت گرفتن اين بازيكن هستند؛ از انگليس گرفته تا آلمان. شنيده‌ها حاكي از آن است كه باشگاه هرتابرلين از چند ماه قبل تمايل خود را براي جذب ستاره ايراني فولام ابراز كرده است. اما به دليل گران بودن اين بازيكن انتقال اشكان دژاگه به هرتابرلين در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته و به نظر نمي‌رسد اين نقل و انتقال صورت بگيرد. دژاگه هم مثل بسياري از بازيكنان منتظر است تا بعد از جام جهاني تيم خود را مشخص كند. بايد منتظر ماند تا ببينيم بالاخره هافبك هجومي تيم ملي كشورمان فصل آينده در چه تيمي توپ مي‌زند.
 

ايران حريف آساني نيست
مهاجم سرشناس تيم ملي فوتبال آرژانتين كه مدتي است با بارسا نتايج خوبي نگرفته، مي‌گويد كه مي‌خواهد در جام جهاني برزيل بازي‌هاي خوبي انجام دهد و بدرخشد. ليونل مسي با اشاره به اينكه آرژانتين در گروه آساني قرار ندارد، گفت: بيشتر مردم فكر مي‎كنند كه ما در گروه آساني قرار داريم و آرژانتين بدون مشكل صعود مي‌‎كند. ما اينطوري فكر نمي‌كنيم. معتقديم در رقابت‌هاي جام جهاني گروه ساده‌اي وجود ندارد. همه بازي‌ها دشوارند. براي ما كسب پيروزي در نخستين ديدار مقابل بوسني و هرزگوين مهم است، براي اينكه شروع خوبي داشته باشيم. اين موضوع به تيم اعتماد به نفس مي‌دهد، اعتقاد دارم كه گروه ما متوازن است. شايد در ديگر گروه‌ها نام‌هاي پراهميت‌تري باشند اما من فكر مي‌كنم همه گرو‌ه‌ها متوازن هستند. وي هشدار داد كه آرژانتين بايد در تقابل با تيم‎هاي بوسني و هرزگوين، نيجريه و ايران كاملاً هوشيار باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار