کد خبر: 645322
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
فريدون حسن
معمولاً رسم بر اين است كه وقتي ليست تيم‌ ملي اعلام مي‌شود، داد و هوار بسياري در مي‌آيد، خيلي‌ها كه توقع داشتند در ليست حضور داشته باشند و نيستند، منتقداني كه مي‌پسنديدند ليست اعلام شده به نظرات آنها نزديك باشد و دست آخر هم آنها كه سعي مي‌كنند با راه‌هاي نه چندان خوشايند، بازيكنان دلخواه خود را در تيم جا دهند.
كار‌لوس كرش اما بي‌خيال اين سه دسته كار خودش را مي‌كند. او از روزي كه پا به كشور‌مان گذاشته، ثابت كرده با بقيه متفاوت است و كارش را به طور صحيح  و كامل انجام مي‌دهد اما در ليست جديد كرش نيز ابهاماتي وجود دارد اما نكته قابل تأمل ليست كرش آن است كه او توصيه‌پذير نيست و نفرات خاص خودش را دعوت مي‌كند.
طي چند هفته گذشته بسياري سعي كردند با به راه انداختن جو رسانه‌اي، مهدي رحمتي را به تيم‌ ملي بر‌گردانند اما حرف آخر كرش، حرف اولش بود: «هيچ بازيكني بزرگ‌تر از تيم‌ ملي نيست.» ليست هم كه اعلام شد رحمتي و حاميانش فهميدند كه شماره يك بايد با تيم ‌ملي خداحافظي كند همانطور كه خودش خواسته بود.
قصه كريمي هم بي‌شباهت به جريان رحمتي نيست. جناب جادو‌گر كه در يك تصميم كاملاً احساسي ابتدا از فوتبال خداحافظي كرد و بعد هم در پاسخ به سؤالات گفت تيم ‌ملي هم شامل اين فوتبال مي‌شود اما خيلي زود پشيمان شد و به فوتبال باشگاهي بر‌گشت البته كريمي فراموش كرده بود كه كرش بازيكناني مي‌خواهد كه با جان و دل در خدمت تيم  باشند نه اينكه هرگاه دلشان خواست بيايند و هر وقت هوايي شدند، خداحافظي كنند. كرش چون با كسي رو‌در‌بايستي نداشت خيلي راحت روي نام كريمي هم براي هميشه خط كشيد.
به اين ترتيب كرش 28 نفر را به خط كرده، نفراتي كه چهار يا پنج نفر از آنها نيز خط خواهند خورد تا تركيب نهايي مسافران برزيل مشخص شود. البته هستند چند نفري كه در ليست كرش زياد به دل نمي‌نشينند، يكي مثل عليرضا حقيقي، سنگر‌بان سابق پرسپوليس كه حضور دائمي‌اش در جمع دعوت‌شدگان به تيم‌ملي علامت سؤال بزرگ ليست كار‌لوس كرش است.  اين روز‌ها خط خوردن پيام صادقيان نيز سر و صداي زيادي به راه انداخته، بازيكن مستعد و دونده و پر‌حاشيه پرسپوليس حتي فكرش را هم نمي‌كرد كه در ليست كرش جا ‌نداشته باشد اما كرش اخلاق خاص خودش را دارد، بنابر‌اين ليستي را اعلام كرد كه هم غافلگير‌مان كرد و هم ليستي بود كه توقع اعلامش را داشتيم.
ليست تيم ‌ملي اعلام شد، مثل هميشه سر و صدا هم بلند شد اما سر‌و صدا‌هايي كه برخلاف هميشه خيلي زود فروكش كرد. با اينكه پاي جام جهاني و سفر به برزيل در ميان است اما آنها كه جزو ليست كرش نبودند خيلي زود به خط خوردن از ليست رضايت دادند چون مي‌دانند كه كرش حرفش دوتا نمي‌شود، خط خوردن يعني خط خوردن.
ليست تيم‌ ملي اعلام شد و حالا همه بايد منتظر موفقيت باشيم؛ موفقيتي كه اميد‌واريم با تلاش شاگردان كرش شاهد به دست آمدن آن در برزيل باشيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار