کد خبر: 644680
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
نماینده مردم ایلام:
احمد شوهانی نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده منطقه آزاد تجاری مهران در سفر رئیس جمهور به ایلام مصوب می‌شود.
ازادپور

وی اظهار داشت: با تلاش‌های و پیگیری‌های صورت گرفته در صددیم در سفر آتی رئیس جمهور به استان ایلام منطقه آزاد تجاری مهران تصویب و اعلام شود. 

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده با مجموعه بدنه هیئت دولت بسیار امیدواریم که این مطالبه به حق مردم اجرایی و محقق شود.

وی ادامه داد: در صورت تصویب و ارتقاء منطقه شاهد تحولات عظیم و شگرف اقتصادی در کل استان ایلام خواهیم بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تحقق این مهم از مهم‌ترین مطالبات مردم مهران و استان ایلام بوده است، اضافه کرد: به عنوان نوکر و خدمتگزار مردم در این راستا تلاش ویژه‌ای داشته‌ام.

شوهانی تصریح کرد: این خواسته و مطالبه همه مردم فهیم استان ایلام بوده و در این راستا پیام مردم را به سمع مسئولان امر در مرکز رسانده‌ام.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون بر این، در جلسات و دیدارهایی که با اعضای دولت و شخص رئیس جمهور داشته‌ام در باره تصویب منطقه تجاری مهران اظهار نظر کرده و پیام مردم را منتقل کرده‌ام. امیدوارم در سفر آتی رئیس جمهور به استان ایلام این مهم یعنی ارتقای مهران به منطقه آزاد تجاری مهران محقق شود تا همه مردم از این مزیت بهره‌مند شوند.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: از تلاش‌های محمدرضا مروارید استاندار ایلام در راستای تحقق این مهم خالصانه تقدیر می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار