کد خبر: 643712
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
مردي که نوجوان 12 ساله‌اي را در منزل مسکوني‌اش مورد آزار و اذيت وحشيانه قرار داده بود، توسط پليس در يک عمليات ضربتي دستگير شد.

ساعت حدود 14، پنجم اردبيهشت ماه بود که صداي آژير تمام فضاي خيابان اندرزگو را پر کرد. ماموران از همه طرف آمده بودند و مردم بهت زده ايستادند تا دليل حضور پليس را بدانند.

پس از استقرار پليس در محل زن جواني با آه و ناله به ماموران مراجعه کرد و در حالي که دست پسر نوجوانش را گرفته بود به ماموران گفت: ساعاتي پيش پسرم در پارک در حال بازي کردن بود که مرد شيطان صفتي گوشي همراه او را گرفت و به بهانه پس دادن آن پسرم را به منزلش در يک آپارتمان کشاند و به زور او را مورد آزار و اذيت وحشيانه قرار داد و همينطور وقتي به درب خانه اين مرد مراجعه کرديم، او ما را با چاقو تهديد کرد که اگر از اين ماجرا به پليس حرفي بزنيم ما را خواهد کشت.

 با شنيدن اين صحبت‌ها مردم نيز خواستار دستگيري اين متهم شيطان صفت شدند و رئيس کلانتري 101 تجريش موضوع را به صورت تلفني با سرکلانتر يکم پليس پايتخت سرهنگ رضاياني مطرح کرد و او با هماهنگي بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه يک شميران کودک را سريعا به پزشکي قانوني فرستادند و پزشکان آزار و اذيت وحشيانه را تائيد کردند.

 با تائيد نظريه پزشکي قانوني مقام قضايي دستور ورود به منزل را صادر کرد و عوامل اورژانس و آتش نشاني نيز براي يک عمليات ضربتي در محل حاضر شدند.

 ماموران کارآزموده سريعا وارد آپارتمان شدند و اين مرد شيطان صفت با ديدن ماموران و وقتي ديد که ديگر راهي براي فرار ندارد، قصد داشت خودکشي کند که با اقدام به موقع ماموران دستگير و به کلانتري تجريش منتقل شد.

رئيس کلانتري 101 تجريش سرهنگ سعيد کفراشي با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران در بازرسي از منزل متهم 41 گرم گراس، مقدار حدود 4 گرم حشيش، تعدادي بطري مشروبات الکلي، 2 قبضه چاقو، يک قبضه شمشير و يک عدد تبر کشف و ضبط کردند. گفتني است متهم هم اکنون در اختيار اداره 16 پليس آگاهي تهران بزرگ مي‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار