کد خبر: 641424
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، وهابیت و ترورریسم را به‌سمت ما منتقل کرد


در بدو ورود کاروان صلح سوریه به لاذقیه، شهری در شمال غربی سوریه، استاندار لاذقیه به استقبال کاروان آمد.
استاندار لاذقیه در سخنانی که در جمع اعضای کاروان انجام داد، از حضور ملت‌های صلح دوست در کنار ملت صلح طلب سوریه ابراز خرسندی کرد و گفت: اتفاقاتی که در سوریه رخ داده به نفع رژیم صهیونیستی است و سازمان های اطلاعاتی، وهابیت و تروریسم را به سمت ما منتقل کردند و این ضرورت همگانی است که با تروریسم موجود مبارزه کند.
استاندار لاذقیه با اشاره به حضور تروریست‌هایی از 83 ملیت در سوریه، افزود: قبل از بحران اخیر سوریه جزو 8 کشور برتر امنیتی بود و مسافران و گردشگران خارجی شبها در امنیت تمام در سطح شهر قدم می زدند.
وی با اشاره به تخریب سوریه توسط تروریست ها و سرقت منابع طبیعی و نفت این کشور توسط آنها، تصریح کرد: در میانه تحریم و محاصره اقتصادی تلاش های خوبی انجام شده تا کالاهای ضروری در اختیار مردم قرار بگیرد.
عبدالله با اشاره به حضور قرار گرفتن مساجد در کنار کلیسا در سوریه، تصریح کرد: این نشانه آن است که مردم سوریه با هر عقیده ای در کنار هم زندگی می کنند و همه به دنبال صلح و امنیت هستند.
در ادامه این مراسم مایرید ماگوایر برنده جایزه صلح نوبل ضمن ابراز همدردی با کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند، گفت: کاروان زائران صلح سوریه از کشورهای مختلف جهان به ویژه از ایران از طرف خانواده جهانی به اینجا آمده اند تا بگویند نه به جنگ بله به صلح.
برنده جایزه صلح نوبل با اشاره به تلاش مردم و سیاستمداران سوری برای صلح، به انتخابات آتی در این کشور اشاره کرد و گفت:تنها مردم سوریه می توانند رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.
مادر مریم اگنس نیز به حضور ائمه مسلمانان و کشیش های مسیحی در کنار هم اشاره کرد و گفت: این کاروان برای صلح و همبستگی اینجا قرار گرفته است و مساعدات عینی به مردم سوریه ارسال کرده و نشانه همبستگی مردم کشورهای جهان به ویژه ایران است.
حجت الاسلام محمدرضا زائری نیز با اعلام پیام صلح و دوستی ملت ایران به مردم سوریه، گفت: حضور من در کنار مردان مذهبی مسلمان و کشیش ها نشان از این دارد که جنگ ریشه دینی ندارد.
مولوی یعقوب حسین بر از علمای سنی مذهب کشورمان نیز با ابلاغ سلام مردم اسلامی ایران، گفت: سوریه در برابر استکبار ایستادگی کرده و آنها این ایستادگی را تحمل نمی کنند؛ مردم مسلمان ایران اعم از سنی و شیعه نگران مردم سوریه اند
سیدسلیم غفوری دبیر اتحادیه امت واحده و مسئول ایرانیان کاروان نیز با اشاره به حضور هنرمندان ایرانی در کاروان، گفت: بسط صلح در سوریه حق همه است و باید از کشورهای عربی و غربی بخواهیم که از ارسال سلاح به سوی تروریست ها دست بردارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار