کد خبر: 641038
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
سپاهان در اصفهان به صدر‌نشيني فكر مي‌كند
سپاهان و تراكتور‌سازي براي دفاع از اعتبار فوتبال ايران و حفظ شانس صعود خود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان خود مي‌روند
شيوا نوروزي

سپاهان و تراكتور‌سازي براي دفاع از اعتبار فوتبال ايران و حفظ شانس صعود خود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان خود مي‌روند. هفته پنجم از مرحله مقدماتي فوتبال ليگ قهرمانان قاره كهن امروز با انجام هشت ديدار پيگيري مي‌شود. دو نماينده كشور‌مان نيز براي بهبود شرايط خود در جدول گروه‌هاي خود با رقبايشان مي‌جنگند. سپاهان در ديار زاينده‌رود السد قطر را پيش‌رو دارد و تراكتور نيز در جده به مصاف الاتحاد عربستان مي‌رود.

سپاهان- السد؛ 20:30

سپاهان امشب در مقابل تيمي قرار مي‌گيرد كه بازي رفت را 3 بر يك با پيروزي پشت سر گذاشته است. گروه چهارم مسابقات گروه پيچيده‌اي است، تا آنجا كه هر چهار تيم گروه شانس صدر‌نشيني دارند. در حال حاضر الاهلي شش امتيازي و صدر‌نشين است، الهلال و السد با 5 امتياز دوم و سوم و سپاهان هم با چهار امتياز قعر‌نشيني را تحمل مي‌كند. وضعيت مبهم گروه D هم به نفع سپاهان است و هم به ضرر اين تيم. در صورتي كه زرد‌پوشان با اختلاف دو گل السد را شكست دهند و الاهلي هم مقابل الهلال متوقف شود، سپاهان قعر‌نشين به صدر جدول صعود مي‌كند، با اين وجود شكست شاگردان كرانچار در خانه كار اين تيم را سخت مي‌كند و كار صعود‌شان به روز آخر كشيده مي‌شود، حال آنكه بازي آخر اين تيم‌مقابل الهلال و در عربستان خواهد بود. به همين دليل است كه نماينده اصفهان اگر مي‌خواهد يك بار ديگر به مرحله حذفي ليگ قهرمانان صعود كند مي‌بايست امروز از امتياز ميز‌باني‌اش نهايت بهره را ببرد.

سپاهان فصل خوبي را سپري نكرده. علاوه بر نتايج ضعيفش در آسيا، قهرماني جام حذفي و ليگ بر‌تر را هم از دست داده. قرار گرفتن در رتبه چهارم ليگ و از دست دادن سهميه ليگ قهرمانان فصل آتي را هم به عملكرد ضعيف زلاتكو كرانچار و بازيكنانش اضافه كنيد. در اين اوضاع سر‌بلندي اين تيم در مرحله گروهي و رسيدن به دور بعد تنها راه به دست آوردن دل هواداران و مديران باشگاه است. حضور ملي پوشان در اردوي تيم‌ملي حاشيه جديد اين تيم است. كرش شش بازيكن سپاهان را فراخوانده اما مسئولان باشگاه قصد ندارند اين بازيكنان را در اختيار تيم‌ملي قرار دهند.

السد حريف امشب سپاهان هم البته با انگيزه و به اميد كسب هر سه امتياز خود را به فولاد‌شهر رسانده‌ است. تيم سوم گروه D در صورت پيروزي مي‌تواند جايگاه خود را در بين رقبا استحكام بخشد. اين در حالي است كه گفته مي‌شود رائول گونزالس مهاجم سر‌شناس قطري‌ها همراه تيمش به اصفهان نيامده. همانطور كه گفته شد سپاهان نبايد اجازه دهد كارش به روز آخر كشيده شود. اين چهار‌مين رويا‌رويي طلايي‌پوشان اصفهان با السد است، دو پيروزي نصيب قطري‌ها شده، يك پيروزي نصيب سپاهان و يك بازي هم با نتيجه تساوي به پايان رسيده است.

ديگر بازي اين گروه بين دو تيم الاهلي امارات و الهلال عربستان (22:30) بر‌گزار مي‌شود.

الاتحاد- تراكتور‌سازي 22:30

الاتحاد عربستان در حالي رو‌در‌روي تراكتور‌سازي قرار مي‌گيرد كه در صورت پيروزي، صعودش به دور بعد را قطعي مي‌كند. در گروه C رقابت‌ها العين امارات 7امتيازي است و در مصاف با حريف امشبش يعني لخويا كار آساني در پيش دارد، الاتحاد از چهار بازي شش امتياز اندوخته و دوم گروه است، تراكتور پنج امتياز دارد و لخويا هم چهار امتيازي و قعرنشين است. تيم عربستان بازي رفت خود در تبريز را يك بر صفر واگذار كرده و در بازي بر‌گشت مي‌كوشد يكي از باخت‌هاي دور رفت را جبران كند.

در آن سوي ميدان ديگر نماينده كشور‌مان در جده شب سختي را پشت سر خواهد گذاشت. بازي در عربستان همواره براي تيم‌هاي ايراني سخت و بعضاً همراه با حاشيه بوده. به ويژه آنكه برد بازي رفت فكر انتقام را به سر بازيكنان الاتحاد انداخته. توني اوليويرا براي آنكه سر‌بلند از جده بيرون بيايد بايد شاگردانش را براي ارائه بازي هدفمند، منطقي و زير‌كانه آماده كند. تراكتور‌سازان خوب مي‌دانند كه شكست مقابل الاتحاد احتمال حذف آنها را بيش از پيش مي‌كند، به خصوص اگر باخت آنها با برد العين همراه شود حذف تلخي را از ليگ قهرمانان تجربه خواهند كرد.

قهرمان جام حذفي ايران خيالش از بابت سهميه سال بعد راحت است. با همين خيال راحت بود كه در آخرين بازي خود استقلال را 3 بر يك شكست داد. با اين حال نبود بازيكنان كليدي مشكل اصلي اوليويرا محسوب مي‌شود. پس از آنكه سر‌مربي تيم‌ملي حامد لك و كريم انصاري فرد را به اردو فرا‌خواند، باشگاه تراكتور‌سازي به‌رغم شرايط حساسش هر دو بازيكن را در اختيار تيم‌ملي قرار داد. تراكتور‌ امشب در نبود دروازه‌بان اصلي خود و آقاي گل ليگ بر‌تر دست به عصا‌تر از هميشه به ميدان مي‌رود و علي كريمي و ديگر بازيكنان بايد جاي خالي انصاري‌فرد و لك را پر كنند. قرمز‌پوشان تبريزي همچنين كياني و فرشيد‌زاده را به دليل دو اخطاره بودن و فرشيد طالبي را به دليل مصدوميت در اختيار ندارند. ضمن اينكه توني، ابراهيمي را هم فعلاً از تيم كنار گذاشته است. هواداران تراكتور‌ اميد دارند بازي آخر آنها با لخويا در تبريز حكم بازي تشريفاتي را نداشته باشد. لخويا نيز در خانه پذيراي العين صدر‌نشين است.

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
2
لک و انصاری فرد به تراکتور ملحق شدند.در ضمن فرشاد احمدزاده صحیحه.با تشکر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
1
یعنی درست نوشتن اسم فرشید احمدزاده اینهمه سخته ؟؟؟
هوادار ارومیه ای
|
-
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
0
همه راه خواهیم اومد.به نظر نه تنها من بلکه خیلی از هوادارها بخدا فرشاد احمدزاده در حدو اندازه تراختور نیس مگه تراختور تیم کوچکیه چه عیبی داره اصلا همشهری باشه یا نباشه مهم برای ما تراختوره نه ... فرشاد احمدزاده جثه ضعیفی داشت وهمه گلهایی که تراختور ازروی ضدحمله دریافت کرده دقت بکنین با اشتباه احمدزاده بوده حالا دوتا بازی یکم خوب بازی کرده بایدهم خوب بازی کنه چون کلی اشتباه کرده مگه تراختور مدرسه فوتباله ولش کنین توراخدا.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار