کد خبر: 640904
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درست است نايب‌قهرمان شديم اما با اين همه مشکلات اين مقام دست کمي از قهرماني نداشت.

خبرگزاری فارس: علي دايي در جلسه شب گذشته خود با بازيکنان پرسپوليس اظهار داشت: من همه مشکلات شما را در طول فصل خيلي خوب به خاطر دارم، مي‌دانم شما با نداري‌ها ساختيد و هميشه کنار هم بوديد، اميدوارم که هميشه کنار هم باشيد و از صميم قلب خوشحالم که با اين همه مشکلات توانستيد پرسپوليس را سربلند کنيد.

وي افزود: مشکلات در پرسپوليس بود اما خدا را شکر آخرش همه چيز خوب تمام شد و توانستيد دل مردم را شاد کنيد، درست است ما نايب قهرمان شديم اما اين موضوع دست کمي از قهرماني نداشت و ان‌شاءالله مي‌توانيم با هم کمک کنيم باز هم پرسپوليس بهتر از قبل باشد.

دايي افزود: همين که دل مرد را شاد کرديد، مزد زحمات‌ خود را گرفتيد اما بايد اين را بدانيد هواداران هميشه از پرسپوليس قهرماني مي‌خواهند و نبايد اين موضوع را فراموش کرد، دست همه شما درد نکند و اميدوارم که موفق و مؤيد باشيد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آرمان
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
0
اولا اگه اینا بدبخت بی چاره هستند پس اون ماشین های مدل بالاشون دیگه چی
دوم اگه آقای دایی فکر میکنه با این همه پول بیت المال که دور ریختن چنین مقام عالی رو کسب کرده پس واقعا دیگه وا مصیبتا ...
سوم آقای دایی برو یکم ... یاد بگیر انقدر ...
چهارم و از همه مهمتر اصلا این فوتبال به چه درد این مردم می خوره حالا ما رفتیم جام جهانی کلی پول هم خرج کردیم اصلا قهرمان جهان هم شدیم که نمی شیم بابا تکلیف تولید و بیکاری و مشکل مسکن جوانان و حتی کشاورزی ... به خدا واجب تر است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار