کد خبر: 640899
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
محمد پنجعلی از ممنوع‌الخروج شدن 7 ملی‌پوش پرسپولیس خبر داد و گفت مشکل مالیاتی آنها به زودی حل می‌شود.

محمد پنجعلی از ممنوع‌الخروج شدن 7 ملی‌پوش پرسپولیس خبر داد و گفت مشکل مالیاتی آنها به زودی حل می‌شود.


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ ممنوع‌الخروجی 7 ملی پوش این تیم اظهار کرد: شب گذشته سید جلال حسینی به من زنگ زد و این موضوع را گفت، من هم بلافاصله در باشگاه حاضر شدم تا این موضوع را پیگیری کنم. البته خود فدراسیون فوتبال هم در حال حاضر پیگیر این مساله است، و فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید.


او درباره‌ این که مبلغ بدهی مالیاتی بازیکنان چقدر بوده و چه کسی قرار است این پول را پرداخت کند، گفت: فکر می‌کنم این بازیکنان روی هم 60- 70 میلیون بدهی مالیاتی دارند، البته به نظر من معقولانه این است که خود فدراسیون این پول را پرداخت کند چرا که پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و فدراسیون است. مهم این است که آبروریزی نشود، هر چند پروین هم می‌تواند این پول را پرداخت کند و ما منتظر هستیم که او در باشگاه حضور پیدا کند.


پنجعلی درباره‌ شایعاتی پیرامون جدایی چند بازیکن از پرسپولیس گفت: به هیچ وجه این طور نیست، کادر فنی منتظر است که از طرف وزارت ورزش بودجه‌ای برای باشگاه تعیین شود و به دنبال خرید بازیکن بروند. اما این مساله باید خیلی زود اتفاق بیافتد تا بتوانیم تیم خوبی برای فصل بعد ببندیم، سال آینده کار سختی درآسیا داریم و باید با تیم‌های حرفه ای بازی کنیم، نمی‌شود با بودجه‌ی معمول لیگ برای آسیا تیم ببندیم.


سرپرست پرسپولیس همچنین گفت: من با بازیکنان صحبت کردم، اکثر آنها دوست دارند که در پرسپولیس بمانند اما مشکلات باید حل شود. مطالبات بازیکنان هنوز پرداخت نشده و نمی‌شود وقتی این پول این فصل شان را نگرفتند درباره‌ی فصل آینده با آنها صحبت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار