کد خبر: 640896
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
رئیس اداره بودجه، امور تولید و بازرگانی معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: تاکنون تصمیمی برای افزایش قیمت نان گرفته نشده و خبری در باره افزایش تعرفه نانوایی‌ها نداریم و تعرفه این بخش...
اقتصاد نو: محمود ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد افزایش قیمت نان و اینکه گفته شده بود، قرار است تا 25 فروردین سال جاری نرخ آن تعیین شود، اظهار داشت: تصمیم خاصی تاکنون در این باره گرفته نشده و همچنین گزارش یا نامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان وجود ندارد.
 
رئیس اداره بودجه، امور تولید و بازرگانی معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه فعلاً در مورد افزایش قیمت نان بحثی نشده و طبق برنامه و روال سال 92 برای سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر متولی بحث گندم و خریدهای تضمینی گندم از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی تغییر کرده و نیز خرید تضمینی گندم در اولویت کار است و در مورد روش‌ها و تغییر اجرایی بحث و بررسی شده است.
 
وی ادامه داد: شیوه توزیع نیز طبق روال گذشته انجام می‌شود و یکی از مباحث مربوط به نقدینگی خرید گندم است.
 
به گفته ملکوتی‌خواه تاکنون پیشنهادی برای افزایش قیمت نان از سوی دستگاه‌های مربوطه ارائه نشده و چیزی در این زمینه بررسی نشده است.
 
این مقام مسئول در پاسخ به این سؤال که با توجه به افزایش تعرفه گاز آیا این موضوع مشمول نانوایی‌ها هم می‌شود و اینکه شائبه افزایش قیمت نان وجود دارد؟ تصریح کرد: اولین بار است این موضوع را می‌شنوم همیشه نرخ گاز برای نانوایی‌ها ترجیحی بوده و اگر این موضوع باشد قابل پیگیری است.
 
ملکوتی‌خواه تأکید کرد: با توجه به اینکه نانوایی‌ها مشکلات بیمه بیکاری و دیگر موارد را دارا هستند، آب و برق و گاز آنها از اول انقلاب اسلامی استثنا بوده و اکنون نمی‌دانم سیاست دولت در این باره چیست و در صورتی که تعرفه برای نانوایی‌ها نیز یکسان شود و افزایشی وجود داشته باشد، در صورت مستند بودن قابل بررسی است، اما اکنون گزارش رسمی وجود ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار