کد خبر: 640656
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
یک عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بنده در هیچ یک از عرصه‌های سیاسی کشور از جمله در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و یا قوه قضائیه مطلقا علاقه‌ای به حضور به عنوان کاندیدا نداشته، ندارم و نخواهم داشت.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بنده در هیچ یک از عرصه‌های سیاسی کشور از جمله در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و یا قوه قضائیه مطلقا علاقه‌ای به حضور به عنوان کاندیدا نداشته، ندارم و نخواهم داشت.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی با اعلام این خبر افزود: در عرصه مجلس خبرگان نیز اگر اصرار علما از جمله اعضای جامعه مدرسین و علمای کرمان نبود، بنده ورودی پیدا نمی‌کردم.

وی با بیان این‌که من تلاش حوزوی را برای خود افتخاری می‌دانم و در این راستا به تلاش‌های خود ادامه‌ خواهم داد، گفت: آنچه که در این روزها در برخی از سایت‌ها در ارتباط با کاندیدا شدن من در انتخابات مجلس مطرح شده، گمانه‌زنی بیش نیست.

برخی ازسایت‌های خبری طی روزهای اخیر مطرح کردند که سیداحمد خاتمی یکی از کاندیداهای جریان اصولگرا برای ریاست مجلس دهم است.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
0
مقام وقدرت وبه تبع ان ثروت چیزی نیست که کسی بتواند براحتی از ان چشم پوشی کند وتقریبا همه افراد در شعارخودرافارق ازقدرت طلبی میدانندولی درعمل...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار