کد خبر: 639780
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
بابك زنجاني درست 99 روز پس از بازداشت بالاخره اعتراف كرد. اعترافاتي كه برخي نمايندگان مجلس آن را تا اندازه‌يي هم درست مي‌دانند.
يكي ديگر از نمايندگان مجلس از «چك» بابك زنجاني براي ارديبهشت ماه خبر داده است و حالا مجموعه شرايط نشان مي‌دهد كه بابك زنجاني در حال همكاري است تا شايد از زنداني كه 99 روز از حضورش در آن مي‌گذرد نجات يابد.
بابك زنجاني درست 99 روز پس از بازداشت بالاخره اعتراف كرد. اعترافاتي كه برخي نمايندگان مجلس آن را تا اندازه‌يي هم درست مي‌دانند.

به نوشته اعتماد، بابك زنجاني كه گفته مي‌شد با بازجوهايش هماهنگي نمي‌كند حالا ظاهرا مجاب شده و در شرايطي كه اموالش براي بدهي‌هايش رو به فروش است اعتراف كرده كه تنها ويترين است و با كمك افرادي چنين كارهايي را انجام داده است.

كمي آن‌طرف‌تر يكي ديگر از نمايندگان مجلس از «چك» بابك زنجاني براي ارديبهشت ماه خبر داده است و حالا مجموعه شرايط نشان مي‌دهد كه بابك زنجاني در حال همكاري است تا شايد از زنداني كه 99 روز از حضورش در آن مي‌گذرد نجات يابد.

روز گذشته اميرعباس سلطاني نماينده بروجن در مجلس شوراي اسلامي، گفت زنجاني پيش از عيد اعتراف‌هايي مبني بر اينكه با يك تيم كار مي‌كند و اينكه او تنها ويترين اين ماجرا است، داشته است. ما پيش از اين اعتراف‌ها نيز بر اين باور بوديم كه بابك زنجاني به تنهايي نمي‌توانسته تمامي تخلف‌ها و كلاهبرداري‌ها را انجام دهد بلكه با حمايت و پشتيباني عده‌يي يا گروهي توانسته به اهداف خود برسد.

وي ادامه داد: به‌طور قطع نيمه اول امسال بحث تخلف‌هاي بابك زنجاني و تيمي كه پشت او بوده و او را همراهي مي‌كرده بسته خواهد شد. او همچنين درباره جزييات اعتراف‌هاي بابك زنجاني و اينكه چه افراد يا فردي او را همراهي مي‌كردند بيان كرد: «كليات اين پرونده محرمانه است و نمي‌شود اسم كسي را رسانه‌يي كرد. اما آن چيزي كه محرز است اين است كه او يك فرد نبوده و تشكيلات گسترده‌يي پشت او بوده‌اند. بنابراين تا زماني كه اين پرونده بسته نشود نمي‌توان درباره اينكه زنجاني با چه گروهي يا فردي همكاري مي‌كرده صحبت كرد. از سوي ديگر متاسفانه نتيجه‌هاي بررسي ما نشان مي‌دهد كه دستگاه نظارتي آن طور كه بايد نظارت دقيقي بر روند كارهاي بابك زنجاني نداشتند. اين عضوكميته تحقيق و تفحص از بدهي بابك زنجاني به وزارت نفت تاكيد كرد كه ليست اموال زنجاني تهيه شده است و در مرحله ارزيابي و كارشناسي اموال است اما اين ليست هنوز كامل نشده است.

روز گذشته اما عضو كميته مشترك كميسيون‌هاي انرژي و اصل 90 مجلس براي پيگيري پرونده بابك زنجاني هم گفت: آقاي زنجاني براي پرداخت بدهي‌اش تعهد كرده و چكي هم داده كه به ارديبهشت‌ماه اختصاص دارد. حسين دهدشتي افزود: آقاي زنجاني تعهد كرده و چكي هم داده بود كه به نظرم براي ارديبهشت‌ ماه اختصاص دارد، اگر تعهدش انجام شد كه مشكلش حل خواهد شد و اگر پرداخت نشد با توجه به شكايت وزارت نفت به سراغ اموالش خواهند رفت و روي آن كار مي‌كنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نقی
|
-
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
چیزی که زیاد ... الحمدا.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار