کد خبر: 637671
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
به همت فرهنگ سراي انقلاب اسلامي صورت مي گيرد
«باشگاه کتاب» فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در هفتمين نشست خود به نقد و بررسی كتاب «سگ سالي» نوشته بلقيس سليماني می پردازد.

به گزارش روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، در اين نشست كه 20 اسفند با حضور نويسنده كتاب برگزار مي شود، زهرا زواريان و مجيد قيصري از نويسندگان و فعالان حوزه ادبيات داستاني حضور دارند و به نقد و بررسي اين اثر مي پردازند. حميد باباوند مجری-کارشناس هفتمین نشست باشگاه كتاب فرهنگ سرا خواهد بود. عباس غزالی، بازیگر تئاتر و تلویزیون خوانش بخش هایی از اين اثر را با همراهی موسیقی برعهده دارد.

«سگ سالي» آخرین رمان بلقیس سلیمانی، روايتي است از وقايعي كه در سال هاي دهه 60 تا 84 در یکی از استان‌های شرقی ایران برای یکی از طرفداران گروهکی سیاسی رخ می دهد. موضوع این داستان واقعی است اما پرداخت شخصیت‌ها و اتفاقات تخیلی دارد. این کتاب از سوی انتشارات زاوش منتشر شده است.

اين نشست سه شنبه بيست اسفند ساعت 16:30 در سالن سپيده فرهنگ سراي انقلاب اسلامي برگزار مي شود. با توجه به لزوم مطالعه اين اثر پيش از نقد و بررسي، باشگاه كتاب فرهنگ سرا امکان امانت این کتاب به اعضای کتابخانه ها و تهیه آن با تخفيف 50 درصدی را فراهم کرده است. علاقمندان برای دريافت كتاب می توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند.

باشگاه كتاب فرهنگ سراي انقلاب اسلامي با برگزاري نشست هاي نقد و بررسي فرصت بازخواني آثار ادبيات انقلاب را براي اعضاي باشگاه فراهم مي آورد. اين باشگاه در سال 92، نقد و بررسي كتاب هاي «دايره المعارف صهيونيسم»، «فصل جواني»، «بچه هاي كارون»، «سنگ سلام» و «لحظه ها جا مي مانند» در كارنامه يكساله فعاليت هاي خود دارد. در اين مدت نويسندگان كتاب هاي مورد نقد و بسياري از فعالان حوزه ادبيات داستاني از جمله حسين فتاحي، داوود اميريان، صادق كرميار، عليرضا بهرامي، محمدجواد جزيني، محمدكاظم مزيناني، اسماعيل حسن بيگي و ... در اين جلسات حضور يافتند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت كتاب مي توانيد به نشانيwww.enghelab.farhangsara.ir مراجعه كنيد. فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار