کد خبر: 636310
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
درگوشی های ندای انقلاب از دنیای سیاست؛
خبرنگاران ندای انقلاب در جریان پیگیری اخبار روزانه به برخی اخبار غیر رسمی بر می خورند که در همین راستا بسته خبری این هفته با عنوان درگوشی دنیای سیاست را از نظر می‌گذرانید.

** باخبر شدیم مدتی است نگارش متن سخنرانی های دکتر حسن روحانی در امور اجتماعی را به هادی خانیکی عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت و مشاور خاتمی و متن سخنرانی های سیاسی وی را به محمد قوچانی از سردبیران روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب سپرده اند.
پیشتر برخی اخبار از حضور و تردد فعالین رسانه های اصلاح طلب و حامی جریان فتنه در نشست های شورای اطلاع رسانی دولت حکایت می کرد.

** مطلع شدیم دکتر (اکبر.ج) از حامیان لیدر جریان انحرافی که سابقه چندین بار توهین های ناپسند به مقامات ارشد نظام و علما طراز اول شیعه و همچنین مراجع تقلید را در کارنامه دارد این بار نیز در سایه غفلت نهادی های مربوطه در مطالب وهن آمیزی در صفحه فیس بوک خود یکی از مراجع تقلید را فراماسونر معرفی کرد.

** شنیدم علی رغم حقوق پائین خبرنگاران و روزنامه نگاران روزنامه ایران- که البته رویه متداول در جامعه رسانه ای کشور است!-، حقوق شماری از دبیران، سردبیران و مسئولان ارشد این روزنامه دولتی بالاتر از ۵ میلیون تومان بوده و این میزان با برخی از تبصرهای خاص و اضافه کاری برای برخی مدیران ارشد این جریده دولتی به حدود ۹ میلیون تومان هم می رسد.
در همین زمینه خبر می رسد در بررسی های صورت گرفته از فعالیت های یکی از مدیران سابق بخش های بازاریابی این روزنامه که نزدیک به جریان انحرافی نیز بوده، میزان قابل توجهی پول این روزنامه همچنان نزد وی است و هنوز این شخص تسویه حساب نکرده است.

** پس از ابراز نارضایتی شدید محمد رضا عارف از طیفی از جریان اصلاحات که با تحمیل خواسته خود، موجب کناره گیری وی از عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شدند و نیز فعالیت های فزاینده مستقل انتخاباتی وی برای مجلس دهم، خبر رسیده که آیت الله هاشمی رفسنجانی و برخی از چهرهای جریان اصلاحات رایزنی های گسترده خود را با جحت الاسلام ناطق نوری برای انتخابات مجلس آغاز کرده اند.
بر این اساس با وجود اظهارات اخیر حجت الاسلام ناطق نوری مبنی بر کناره گیری از عرصه سیاسی اما همچنان آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقدند وی بهترین گزینه آنان برای تسخیر ریاست مجلس آینده است.

** شنیدم به دلیل فعالیت های سوء اقتصادی یکی وزرای دولت که در میان رسانه ها به وزیر ۱۰۰۰ میلیاردی معروف شده، با دستور رئیس جمهور وی به احتمال زیاد پس از عید برکنار می شود.
پیشتر برخی از دولتی ها با هدف شانه خالی کردن از پاسخگویی درباره عملکرد سوء این وزیر در اقدامی طرح ریزی شده، درصدد استیضاح وی توسط مجلس بودند که با هوشیاری نمایندگان اصولگرای مجلس این استیضاح منتفی و طرح ناکام مانده بود.

** شنیدم با روی کار آمدن دولت موسوم به تدبیر و امید، تقسیم کار مشترکی میان فعالیت های سیاسی و اقتصادی فرزندان آیت الله هاشمی صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش محسن هاشمی فعالیت های مربوط به شهرداری و عملکرد اصولگرایان درباره مدیریت شهری، مهدی هاشمی فعالیت های مربوط به دانشگاه آزاد، یاسر هاشمی فعالیت های مربوط به وزراتخانه اقتصادی و شرکت های وابسته به آن و اعضای هیات مدیره این شرکت ها و فائزه هاشمی مسئولیت حضور در رسانه های را بر عهده گرفته اند.

** آخرین اخبار میدانی سوریه از محاصره شدید تکفیری های النصره در منطقه استراتژیک "یبرود" از سوی مجاهدین حزب الله و ارتش سوریه حکایت دارد و پیش بینی های کارشناسان استراتژیک از فتح قریب الوقوع این منطقه حکایت می کند. با فتح این منطقه توسط ارتش سوریه و مجاهدین حزب الله، راههای مواصلاتی تروریست ها به لبنان کاملا مسدود و موقعیت میدانی محور مقاومت بیش از پیش تقویت می شود.
در همین زمینه خبر رسیده که شاخه سوری حزب الله لبنان در سوریه اعلام موجودیت کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار