کد خبر: 636298
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس معتقد است، در چنين شرايطي دولت بايد براساس فرم هاي خوداظهاري شجاعت داشته باشد كه برخي دهك ها را حذف كند.
جوان‌آنلاين: رحيم زارع در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به فرم خوداظهاري دولت در خصوص هدفمندي يارانه ها و حذف برخي دهك ها اظهارداشت: طبق فرمي كه سال 87 جمع شد ما يك اطلاعات اوليه از مردم داريم اما با پيشرفت تكنولوژي و به روز شدن سامانه هاي اطلاعاتي ما در حوزه املاك، ماليات، خودرو و غيره اطلاعات جامع تري در دست داريم به اين ترتيب افرادي كه نيازي به دريافت يارانه ندارند با توجه به شرايط كشور، از يارانه خود صرف نظر مي كنند.
 

به گفته وي، ما بايد از بانك اطلاعات املاك و سازمان آمار و سازمان مالياتي استفاده كنيم تا درآمدهاي مردم را شناسايي كرده تا كساني كه نيازي به اين يارانه و درآمد ندارند، حذف شوند.
 

سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس عنوان كرد: در چنين شرايطي دولت بايد براساس فرم هاي خوداظهاري شجاعت داشته باشد كه برخي دهك ها را حذف كند.
 

زارع ادامه داد: بايد به گونه اي عمل كرد تا سيستم دقيقي براي رديابي درآمد خانوارها داشته باشيم چرا كه حذف اکثر خانوارها بر اساس معیار درآمد زير 500 هزارتومان نارضایتی و اعتراض های مردمی را درپی دارد.
 

وي با تاكيد بر اينكه دولت براي شناسايي درست دهك ها نيازمند بررسي دقيق تري است، گفت: متاسفانه بسیاری از کارگران فصلی  که درآمد دائمی ندارند و مقاطعی از سال حقوق می گیرند از دریافت سبد کالا محروم شده اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
1
2
دادن يارانه به مردم در قبال گران شدن هزاران هزار اقلام مورد نياز آنان بود.
بنابر اين . از اين جماعت دولتيه و نماينده ايه و باسواديه . خواهشمنديم كه براي جيب مردم . نقشه نكشند و راهكار ندهند.

هههههههههههههههههههه
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
2
شما جرات ندارید برنامه تصویب کنید چرا به گردن دولت می اندازید پس شما چکاره هستید جز انتقاد کردن ...
جلال آنتی طالبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
1
مهر نوشت:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.
ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است.
او گفت: همچنین در پرونده دیگری که در یکی از استانهای کشور تشکیل شده است عده ای 70 میلیارد تومان حقوق عوارض دولتی را در خصوص گمرک پرداخت نکرده اند. احتمال می دهیم ارزش مالی این پرونده به یکصد میلیارد تومان برسد. افراد در این پرونده فیش های گمرک را با استفاده از فتوشاپ جعل می کردند.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
اين هم از شاهكارهاي دولت اعتدال كه هنو ز نه ماههش تموم نشده وايسا تا اخر شاهنامه شاهنامه اخرش خوش است
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
0
1
باسمه تعالی سلام برشما دولت برای شناسایی افراد بهتر است که سقف حقوق ومزایای دریافتی افراد (مجموع دریافتی خود وهمسر وافراد تحت تکفل با تدوین برنامه رایانه ای ) را در نظر گرفته وتا کف حقوق که معین خواهد شد.(اعم از کشوری ولشکری وبازنشستگان ومجموعه وزارت خانه ها و سازمانها و بانکها وشرکتها وزیر مجموعه هایشان و...و همینطور بخش خصوصی و کارخانجات وهمه افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و صاحبان املاک ومستغلات تجاری ومسکونی وزمین و مالکان بیش از یک واحد مسکونی و روش های متعدد دیگر با برنامه های رایانه ای واستفاده از کدملی با روشهایی که درکشورهای توسعه یافته وپیشرفته برای اخذ مالیات سالیانه استفاده میشود بهره ببرد ودیگر منجر به پر نمون تقاضای مجدد وبه زحمت افتادن مردم نخواهد شد. باسپاس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بله صحیح است از سقف دریافتی شروع نمایند تا دیگر احتیاجی به زحمت افتادن مجدد مردم نگردد. ارادتمند
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
0
0
عجب
اين همين دولتي نبود كه مي گفت كه دولت احمدي نژاد . مردم را بدبخت كرده است ؟!
چگونه اين دولت خوشبخت . مي خواهد كه يارانه آن مردم بدبخت را قطع كند ؟!

مگر اين كه جناب حقوقدان باسواد راستگو براي راي آوردن به همه ملت دروغ گفته باشد !!!

ههههههههههههههههههه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
0
یک ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار