کد خبر: 634237
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
داس دولت دسته خود را هم چید/
حدود 150 نفر از خبرنگاران روزنامه خورشید به دلیل برخی نگاه‌های سلیقه‌ای و سیاسی قرار است تا پایان سال از کار بی کار شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا،  حدود 150 نفر از خبرنگاران و کارمندان روزنامه خورشید به دلیل برخی نگاه‌های سلیقه‌ای و سیاسی قرار است تا پایان سال از کار بی کار شوند.

بر اساس این گزارش طی تماس‌هایی که با برخی خبرنگاران این روزنامه گرفته شد، یکی از این افراد در پاسخ به خبرنگار دانا گفت: گفته شده که چون به نوعی در این روزنامه" افراد احمدی نژادی" حضور داشتند و اینکه در حال حاضر این برند به دلیل فعالیتش در دولت قبل چهره خوبی ندارد و باید تعطیل شود.

وی ادامه داد: شنیده شده وزیر کار هم در جلسه خصوصی گفته که برند خورشید برند کثیفی شده و مربوط به دولت قبل بوده و نیروها را تعدیل کنید تا در سال آینده تصمیم گیری‌ شود.

این در حالی است که این افراد همگی تا پایان سال دارای قرار داد هستند و به نظر نمی‌رسد این دلایل برای برکناری این حجم نیرو عقلانی باشد بلکه شاید بتوان گفت که ناشی از اقدامات سلیقه‌ای بدون رعایت اعتدال است.

البته برخی دیگر هم گفته اند که قرار است این مجموعه با تعدیل نیرو و حذب نیروی جدید در قالب دیگری فعالیت کند و عده دیگری هم علت این امر را مشکلات مالی و اقتصادی دانستند که به نظر می‌رسد با توجه به شنیده ‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، این دلایل خیلی قابل توجه و اتکاء نباشد.

همچنین یکی دیگر از خبرنگاران روزنامه خورشید گفت: با تغییر در مدیریت سازمان برای ما مشکلات زیادی به وجود آمد؛ حالا هم  که در شب عید دم از اخراج حدود  150 نفر از خبرنگاران و کارمندان می‌زنند و گفته شده که باید برای تسویه حساب تا پایان سال اقدام کنیم.

وی در خصوص دلیل این اقدام، افزود: دورا دور  شنیده شده که برخی مسئولان گفته‌اند که برند خورشید خراب شده و باید این برند حذف شود.

این خبرنگار در ادامه عنوان کرد: بیشتر این خبرنگاران دارای خانواده و فرزند هستند و با این کار ضربات قابل توجهی آن هم در شب عید با این همه مشکل اقتصادی می‌خورند.

البته فیض اللهیان عضو هیئت مدیره این مجموعه در خصوص صحت این مسئله در گفت و گو با خبرنگار دانا اظهار داشت: چنین مسئله ای را من تاکنون نشنیده ام و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد قطعا به طور رسمی اعلام خواهد شد و چنین تصمیم قطعی گرفته نشده است.

وی افزود: در خصوص روزنامه خورشید پیشنهادهایی از سوی مدیریت مجموعه و صاحب امتیاز در خصوص ادامه  فعالیت آن داده شده ولی هنوز تصمیمی گرفته نشده است و منتظر هستیم تا به ما اعلام کنند.

به هر صورت در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا اخراج این حجم بالای خبرنگار که همگی دارای خانواده هستند به دلایل سیاسی و سلیقه‌ای با شعار اعتدال و تدبیر و عقلانیت هم‌خوانی دارد یا نه؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار