کد خبر: 633691
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
دولت راستگویان دروغ می گوید/نه ویلا دارم و نه سرمایه دارم
تنها کارمند معلول نهاد ریاست جمهوری که چندی پیش از این نهاد اخراج شده بود، اتهامات یک مقام دولتی درباره داشتن ویلا و گرفتن وام های بلاعوض را تکذیب کرد.

اکبر جوان "تنها کارمند معلول نهاد ریاست جمهوری" که به تازگی از این نهاد اخراج شده در پاسخ به ادعای اخیر یک مقام مطلع در نهاد ریاست جمهوری که به یک خبرگزاری دولتی گفته است "وی کمک‌های بلاعوض و وام‌های بسیار زیادی از نهاد گرفته و حتی ویلایی نیز در شمال کشور خریداری کرده"، در گفت وگو با ندای انقلاب این موارد را تهمت قابل پیگرد و از اساس کذب خواند.

وی در این باره توضیح داد: بنده به عنوان تنها کارمند روشندل معلول نهاد ریاست جمهوری، به دستور آقای سماوی خواهرزاده رئیس جمهور که ریاست مرکز ارتباطات مردی نهاد ریاست جمهوری را عهده دار است از نهاد اخراج شده ام و تنها در طول مدت کار در نهاد ریاست جمهوری یک وام 3 میلیون تومانی آن هم با شرایط دشوار پیدا کردن ضامن و دیگر شرایط اخذ وام، گرفته ام و اینکه گفته شده بنده وام های بلاعوض زیادی گرفته ام دروغی بیش نیست.

این کارمند اخراج شده نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه از دولت مدعی راستگویی چنین دروغ هایی بعید به نظر می رسید در توضیح شرایط زندگی خود پس از اخراج از نهاد می گوید: پس از اخراج از نهاد ریاست جمهوری در تامین معیشت خانواده دچار مشکل شده ام. حال سئوال اینجاست بنده که در خانه ای اجاره ای در غرب تهران زندگی می کنم و محل امرار و معاش بنده به لطف دستور خواهرزاده محترم رئیس جمهور بسته شده است، چگونه می توانم سرمایه دار باشم و یک ویلا در شمال کشور داشته باشم.

"جوان" در پایان با دعوت از رئیس جمهور برای بازدید از ویلای مورد ادعای دولت تاکید کرد: الان مدتی است خانه نشین شده ام و شکایت کسانی را که موجب اخراج من شدند و سپس چنین اتهامات دروغی را به من نسبت می دهند به خدا می برم.

ندای انقلاب، چندی پیش در گزارشی از اخراج تنها کارمند روشندل نهاد ریاست جمهوری به دستور اسماعیل سماوی خواهرزاده رئیس جمهور خبر داده بود.
انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
می ترسی به قانون شکایت کنی
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
0
مگر كار در نهاد رياست جمهوري، فاميلي و طايفه‌اي است؟؟ زمان آقاي احمدي نژاد ايشان هم با خواهرزاده و بقيه فاميل آمدند؟؟ مگر نبايد استخدام شوند و مراحل استخدام را طي كنند؟ ايشان كي آمدند؟ كي بستگان را آوردند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار