کد خبر: 633621
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
در بيانيه سازمان بسيج سازندگي اعلام شد
بسیج سازندگی با صدور بیانیه ای ضمن لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه جهاد اقتصادی، آمادگی خود را برای حضور پرتوان و خلق حماسه در این زمینه اعلام کرد.

به گزارش قرارگاه رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج سازندگی؛ متن بیانیه به این شرح است :

بسمه تعالی

جهاد اقتصادی ، مفهومی ارزشی در فرهنگ اسلامی است که بیانگر تلاش و مجاهدت مقدس در عرصه هی گوناگون اقتصادی است ، جهاد اقتصادی به معنای کار و تلاش ایثارگونه با قصد قربت در صحنه جنگ اقتصادی با دشمن است.

اقتصاد مقاومتی به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، در سال جاری به عنوان ابزاری کارآمد در مقابل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی معنا و مفهوم پیدا نمود و کشور را می تواند در یک جهش بزرگ اقتصادی قرار دهد.معظم له اقتصاد مقاومتی را اقتصادی می داند ، که در شرایط فشار ، تحریم ، دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند ، تعیین کننده رشد و شکوفایی باشد. ایران اسلامی در مسیر تکاملی خود به دهه پیشرفت و عدالت رسیده است که در این مرحله بیش از هر زمان دیگری نیاز به همگرایی، هم فکری و هم کاری در مقیاس ملی داریم.

امروز جهادگران بسیج سازندگی تمام توان خود را در اقتصاد مقاومتی، برای تحقق خواسته امام خامنه ای(مد ظله العالی) و برای سربلندی انقلاب اسلامی که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده همچون همیشه جان بر کف و با پشتوانه خون شهداء و تخصص تعهد جوانان خود را به میدان آورده است.

جهادگران بسیج سازندگی، حضور در حماسه مهم اقتصاد مقاومتی را واجب و تکلیف خود می داند و با تربیت رسالت محور تحقق اقتصاد مقاومتی را یک شعار ندانسته و با تاکید بر توان داخلی کشور جهت مردمی کردن این حرکت عظیم و دشمن شکن در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طی این بیانیه آمادگی جهاد گونه خود را جهت خلق حماسه اقتصاد مقاومتی اعلام می دارد.

مستکبران عالم بدانند تا روحیه جهادی و انقلابی فرزندان جهادگر این مرز بوم و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی استوار است اجازه کوچکترین دست اندازی به انقلاب اسلامی توسط استکبار و ایادی آن را نخواهند داد.


و من الله التوفیق
 
منبع : قرارگاه رسانه و فضاي مجازي سازمان بسيج سازندگي
 
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار