کد خبر: 633608
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
معاون سیاسی استاندار ایلام:
ˈحسین کلانتریˈ معاون سیاسی استانداردر جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان مرزی دهلران تاکید کرد: حضور همه جانبه مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها و حرکت توام با وحدت ملت پشت سر رهبری باعث سربلندی نظام و ملت و حماسه بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی شد.
روح اله جام سحر

 

وی افزود: بر پایه این معیارها، خواست ملت ایران اسلامی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، محقق شد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مردم و مسوولان باید رمز پیروزی انقلاب اسلامی را همیشه مرور کنند و در انتقال درست و صحیح آن به نسل جوان جدیت کنند.

کلانتری به خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد 92 اشاره کرد و ادامه داد: پیام بلند این انتخابات سردرگمی و شگفتی استکبار جهانی از حضور مردم در صحنه و برگزیدن فردی توانمند و لایق برای ریاست جمهوری بود.

وی بیان کرد: مردم فردی را گزینش کردند که برای نخستین بار لفظ امام خمینی (ره) را پیش از انقلاب به کار برد و از فرماندهان میدان های نبرد و یار راستین رهبری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال انحصارگرایی و افراط طلبی نیست و همه باید کمک کنند تا برنامه های دولتمردان برای بهبود و پیشرفت وضعیت اقتصادی و زندگی مردم موفق شود.

کلانتری افزود: همت مدیریت ارشد استان برای رساندن دهلران به جایگاه واقعی خود بلند است.

وی اظهار کرد: سال آینده عملیات اجرایی پتروشیمی و پالایشگاه دهلران آغاز می شود و به طور قطع در این دولت کارهای پایه ای و فعالیت های اساسی در زمینه توسعه اقتصادی پایدار و پیشرفت متوازن استان ایلام انجام خواهد شد.

نماینده دهلران: برنامه ششم توسعه بر مبنای توازن منطقه ای تنظیم می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار