کد خبر: 633241
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
پيرهادي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
عضو شوراي شهر تهران معتقد است، مردم سالاري ديني و جمهوري اسلامي مهمترين دستاورد انقلاب است كه سالانه ما به صورت ميانگين شاهد يك انتخابات شكوهمند در كشور داريم.
جوان‌آنلاين: محسن پيرهادي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به ايام الله دهه مبارك فجر اظهارداشت: ايام دهه فجر يوم الله و يك اتفاق مهم، تاريخي و شكوهمند است كه به واسطه اين انقلاب ما توانسته ايم كاركرد نگاه ايدئولوژي و نگاه دين را در حوزه سياسي و نظام مديريتي تجربه كنيم و اين تجربه‌ي بسيار مفيدي است.
 

به گفته وي، خوشبختانه بسياري از محورهاي انقلاب اسلامي و شعارهاي انقلابي‌مان تحقق پيدا كرده و براي تحقق كامل آن گام هاي اساسي بايد برداريم؛ شعارهايي مانند استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي كه تحقق خود استقلال در همه زمينه ها بسيار مي تواند كارگشا باشد و امروز به بركت همين استقلال است كه ما مي توانيم خيلي محكم و مقتدرانه در مقابل نظام سلطه و نظام استكبار حرف هايمان را بزنيم.
 

وي افزود: به واسطه همين حريت، آزادي و آزادگي كه مردم‌مان و دولتمردانمان دارند تحت نظر و لواي منويات مقام معظم رهبري مي توانند نظراتشان را بگويند و از رهنمودهاي ايشان براي ظلم ستيزي و استكبارستيزي استفاده كنند.
 

عضو شوراي شهر تهران تصريح كرد: آزادي براي ما قيمتي و گرانبهاست است چرا كه در همين كشور قبل از انقلاب اين آزادي را در حد اقل هم نداشتيم كه اين امر امروز دستاورد مهمي است كه ما آزادي داريم و ديديم كه مقام معظم رهبري در خصوص آزادي و روحيه انتقادپذيري و آستانه تحمل بين مردم و مسئولان توصيه ها و رهنمودهايي داشتند كه اين نشان دهنده سعه ‌صدر نظام جمهوري اسلامي است.
 

پيرهادي ادامه داد: مردم سالاري ديني و جمهوري اسلامي نيز يك دستاوردي است كه سالانه ما به صورت ميانگين يك انتخابات شكوهمند داريم كه همگي به بركت انقلاب است و اين نكته مهمي است كه ما براي هر موضع مان و هر جايگاهمان محلي براي خدمت يك فرايند دموكراتيك و مردمسالار در نظام جمهوري اسلامي تعريف كرده ايم و بر مبناي آن افراد مختلف را در شوراها، مجلس، خبرگان و رياست جمهوري انتخاب مي كنيم.
 

وي گفت: اين‌ها دستاوردهاي انقلاب اسلامي است كه در زمينه هاي سياسي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و مهندسي و در همه حوزه ها پيشرفت مردم و نظام ما شايان توجه و گرانقدر است.
 

عضو شوراي شهر تهران اضافه كرد:مردم در 22 بهمن با شعارهاي خيلي شفاف و روشن با روحيه استكبارستيزي مان كه از 35 سال پيش داشتيم و كم كه نشده هيچ افزون هم گشته است، در راهپيمايي شركت كردند.
 

پيرهادي تصريح كرد: در وصيت نامه يكي از شهدا كه به تازگي آن را خوانده ام آمده است " به فرزندان من بگوييد كه بنده با تانك ها، فشنگ ها و مسلسل هاي امريكايي و انگليسي كشته شدم و اين خشم خود را نگه داريد و روز به روز آن را تقويت كنيد". اين وصيت شهدا به ما بوده است كه امروز هم با همين روحيه قطعا به دنياي استكبار هم همين را مي گوييم كه آن نيات و روحيه استكبارستيزي و ظلم ستيزي كه ما داشتيم امروز حتما بيشتر شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار