کد خبر: 632672
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
معاون امور سازمان‌های مردم نهاد وزارت کشور در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد
معاون امور سازمان‌های مردم نهاد وزارت کشور برگزاری جلسه با رئیس جمهور را مهم ترین دغدغه این سازمان ها دانست.

داوود امینی معاون امور سازمان های مردم نهاد وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی دانا در خصوص مهم ترین مطالبه سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: شاید مهم ترین مطالبه این موسسات این باشد که با رئیس جمهور دیدار داشته باشند و دغدغه های خود را در حضور ایشان شرح دهند که به لطف خدا این اتفاق در دولت تدبیر و امید در حال رخ ادن است.

وی افزود: متاسفانه سمن‌ها متولی به خصوصی را ندارند و از یک طرف وزارت کشور، از یک سو وزارت بهداشت و از سوی دیگر وزارت ارشاد و ورزش و جوانان برای آنها مجوز صادر می کند و این مسئله مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کرده است.

معاون امور سازمان های مردم نهاد وزارت کشور تمرکز زدایی برای صدور مجوز کار سمن ها را راهی جهت حمایت دولت از این موسسات دانست و ادامه داد: برای اینکه دولت حمایت بهتری از این موسسات داشته باشد باید در خصوص نحوه اعطای مجوز به آنها تمرکز زدایی صورت بگیرد تا یک ارگان هم به آنها مجوز بدهد و هم به کار آنها نظارت کند.

امینی با اشاره به جلسه وزرا و مسئولین دستگاههای مرتبط با سازمان های مردم نهاد، گفت: خوشبختانه در این جلسه بعد از سخنرانی رئیس جمهور و نمایندگان سازمان های مردم نهاد فرصتی فراهم شده است که وزرا و مسئولین دستگاههای مردم نهاد با آنها جلسه داشته باشند و این تشکل ها دغدغه های خود را از نزدیک با آنها در میان بگذارند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری سریعتر این نشست و بیان مطالبات اصلی تشکل ها در حضور رئیس جمهور گفت: تا به حال سابقه نداشته است که موسسات مردم نهاد بتوانند در یک دیدار با عالی ترین مسئول اجرایی کشور مسائل و مشکلات خود را بیان کنند که خوشبختانه این اتفاق قرار است برای اولین بار در دولت تدبیر و امید  بیفتد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار