کد خبر: 631603
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
وزارت ارشاد از شهرداری الگو بگیرد
هنوز چندی از صدور دستور یکی از مسئولان در یکی از وزارتخانه های دولت یازدهم در ممنوعیت استفاده از چادر توسط بانوان آن دستگاه نگذشته است که مسئولان بهشت زهرا(س)، اعلام کرده اند که حضور بانوان شاغل در این مکان بدون حضور چادر ممنوع است.

به گزارش شهدای ایران، هنوز چندی از صدور دستور یکی از مسئولان در یکی از وزارتخانه های دولت یازدهم در ممنوعیت استفاده از چادر توسط بانوان آن دستگاه نگذشته است که مسئولان بهشت زهرا(س)، اعلام کرده اند که حضور بانوان شاغل در این مکان بدون حضور چادر ممنوع است. و پوشش  چادر را الزامی نمودند.

مسئولان بهشت زهرا در اقدامی ارزشمند و قابل تامل با خریداری چادر برای بانوان شاغل در این مجموعه، نسبت به ترغیب و تشویق آنان برای استفاده از چادر در محل کار اقدام کرده اند.

بانوان شاغل در این مجموعه،به دلیل نوع کار و ارتباط و تعامل نزدیک با خانواده های شهدا و ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس، علاقه خود را به استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر بارها به مسئولان این مجموعه اعلام و در نهایت با تدبیر صورت گرفته از سوی مدیران این مجموعه  به درخواست جمعی صورت گرفته از سوی بانوان شاغل بهشت زهرا(س)، در این زمینه پاسخ داده شده است.

به گفته یکی از کارمندان زن این مجموعه،مسئولان سازمان بهشت زهرا با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی در این مجموعه و به دلیل ارتباط نردیک خانواده های شاهد با کارکنان خصوصا بانوان نسبت به خریداری چادر و در اختیار قرلار دادن آن در میان بانوان شاغل اقدام کرده اند.


گفتنی است اقدام مسئولان سازمان بهشت زهرا(س) در ترغیب و ترویج استفاده از چادر در حالی است که برخی دیگر از مسئولان به صورت علنی و یا غیر علنی با استفاده از چادر در جامعه و محل کار مخالفت می کنند.

امید آن است تا جهت رعایت شئونات اسلامی تمامی ارگانها به حفظ حجاب کارکنان خود توجه داشته باشند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
0
یک مملکت چند نوع پوشش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار