کد خبر: 628414
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
همه سازمانهای دولتی منهای بنیاد شهید!
این روزها که خبر اهدای بسته کالایی به اقشار مختلف جامعه علی الخصوص کارمندان دولت گوش به گوش پیچیده است و از همه مهمتر اینکه رئیس جمهور در یک برنامه زنده تلویزیونی این وعده را به مردم داده است، خانواده شهدا و ایثارگران هم چشم براه این بسته کالایی از سوی بنیاد شهید هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهدای ایران؛ سه شنبه پنچم آذر ماه 92 بود که حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به بهانه ارائه گزارش عملکرد 100 روز دولت تدبیر و امید از قاب تلویزیون به خانه مردم ایران آمد و در کنار ارائه گزارش عملکرد دولت خودش و تخریب دولت قبل، وعده اهدای دو بسته کالایی به مردم را تا پایان سال داد.

بعد از این خبر بود که محمد باقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار داشت: تا پایان سال دولت دو بسته کالایی که عمدتا مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد احتیاج خانوادها است را تدارک و در اختیار آنها می گذارد.

وی بر همین اساس ادامه داد: منابع ریالی دو بسته کالایی تامین شده و تا پایان سال در اختیار طیف وسیعی از مردم قرار می گیرد.

اما سوالی که در اذهان مردم نقش بسته این است که این بسته های کالایی قرار است در اختیار چه کسانی قرار بگیرد؟ در همین راستا یک مقام مسئول در وزارت صنعت اعلام کرد: قرار است این بسته ها در اختیار اقشار نیازمند جامعه قرار گیرد اما به طور دقیق مشخص نشده است.

بعد از این خبر وزارت خانه ها و ادارات از آمادگی خود جهت توزیع این بسته های کالایی بین کارمندان خود خبر دادند اما در این رابطه هیچ خبری از بنیاد شهید و امور ایثارگران مخابره نشد.

از سوی دیگر خانواده شهدا و ایثارگران که از بنیاد شهید حقوق ماهیانه دریافت می کنند، اعلام کرده اند که طی چند سال اخیر که بعضا وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی به کارمندان خود بسته های کالایی اهدا می کرد، هیچ بسته کالایی از بنیاد شهید دریافت نکرده اند.

اما این روزها که خبر اهدای بسته کالایی به اقشار مختلف جامعه علی الخصوص کارمندان دولت گوش به گوش پیچیده است و از همه مهمتر اینکه رئیس جمهور در یک برنامه زنده تلویزیونی این وعده را به مردم داده است، خانواده شهدا و ایثارگران هم چشم براه این بسته کالایی از سوی بنیاد شهید هستند.

حال باید منتظر ماند و دید سکوت بنیاد شهید در این زمینه به معنای برنامه نداشتن و عدم اختصاص بسته کالایی به خانواده شهدا و ایثارگران است و یا اینکه مدیران بنیاد شهید برای رسانه ای کردن این خبر دست نگه داشته اند و در چند روز آینده خبرهای خوشی از خیابان طالقانی به گوش خواهد رسید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
1
0
ضمن عرض سلام؛
امیدوارم شما خبرنگاران عزیز از این آقای وزیر سوال بفرمایید که از تمام اقشار نامی برده شده لکن از قشر مستضعف جامعه یعنی کارگرانی که تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیستند و در شرکتهای خصوصی مجبور به کار هستند البته بدون هیچ نوع امتیازی یعنی نه عیدی و پاداش و نه بن و نه حق اولاد و مسکن و نه هیچ چیز دیگر تکلیف اینها چیست؟؟؟؟؟!!!!!!!و چرا این قشر ضعیف که تعداد آنها هم کم نیست البته صدایشان به جایی نمیرسد را در این لیست گیرنده سبد کالا قرار ندادین؟
alizare
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
U
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار