کد خبر: 625885
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
آیا اصلاح طلبان از فعالیت های اخیر عارف نگران هستند؟
محمدرضا عارف کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری که به توصیه خاتمی از انتخابات کنار کشید و البته اعلام هم نکرد که به نفع چه کسی کنار کشیده است این روزها به شدت در حال فعال شدن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
محمدرضا عارف کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری که به توصیه خاتمی از انتخابات کنار کشید و البته اعلام هم نکرد که به نفع چه کسی کنار کشیده است این روزها به شدت در حال فعال شدن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

عارف که ظاهرا از اصلاح طلبان و برخی نزدیکان خاتمی دل خوشی ندارد این روزها با راه اندازی تیم رسانه ای خود و ساماندهی برخی اطرافیانش در حال برنامه ریزی برای انتخابات مجلس فارغ از جریان اصلاح طلب نزدیک به خاتمی است.

گزارش سراج24 حاکی است رد همین راستا تیم رسانه ای محمدرضا عارف که در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز او را همراهی می کردند این روزها ضمن همکاری با برخی رسانه بعضی خطوط القایی علیه برخی چهره های اصولگرا نیز در حال پیگیری هستند.

در همین راستا به نظر می رسد طیف حامی عارف به شدت به دنبال تخریب و تضعیف رییس فعلی مجلس شورای اسلامی است تا به این طریق زمینه ریاست محمدرضا عارف بر مجلس آینده را فراهم سازد.در اجرای این پروژه اتهام زنی به علی لاریجانی و اطرافیان وی در دستور کار رسانه های حامی دولت و اصلاح طلبان قرار گرفته است.

از سوی دیگر گزارش ها حاکی از آن است که اصلاح طلبان نزدیک به خاتمی نیز از شروع فعالیت مستقل عارف ابراز نگرانی کرده اند و حرکات عارف را عامل انشقاق در جریان موسوم به اصلاحات دانسته اند. این طیف معتقدند عارف با توجه به کنار کشیدنش در ایام انتخابات و وجهه ای که برای خود دست و پا کرده است و از سوی دیگر نزدیکی با برخی عقلای جناح راست نظیر ناطق نوری و ... احتمال رای آوری بالایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد داشت و با توجه به اینکه هنوز خاتمی نتوانسته خود را در افکار عمومی جامعه بازسازی کند،استقلال عارف( با آن روحیه  خاصی که دارد و همواره در برابر راس هرم قدرت سر خم میکند) بدون خاتمی و رفتن عارف و لیست مورد نظرش به مجلس برای اصلاح طلبان بسیار بد خواهد بود چه اینکه پس ازآن که دولت را نتوانستند اصلاح طلبان از آن خود کنند پس از آن با این حرکات عارف،اصلاح طلبان نخواهند توانست مجلس را نیز به دست بگیرند. و این شکستی دیگر در کارنامه اصلاح طلبان و حامیان خاتمی خواهد بود.

گزارش سراج24 حاکی از آن است که اصلاح طلبان نزدیک به خاتمی و طیف تندرو با برنامه ریزی برخی اقدامات از جمله برگزاری جلسات مستمر خاتمی و عارف در ابتدا و در نهایت با بایکوت کردن عارف  درصدد این هستند که عارف را به هر شکل ممکن در زمره نزدیکان خاتمی نگهدارند ،امری که در حال حاضر و با توجه به تجربیات عارف از توصیه های خاتمی که به سفارش هاشمی صورت می گیرد بعید به نظر می رسد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
0
ميترسيد حق داريد چون به اميد خدا اين پايگاه را هم مردم از دست اصولگراها .. خواهند گرفت . تا كارت هديه ها از جيب بيت المال به مملكت خسارت نزند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
0
بنام خدا سلام هرکس به مردم خدمت بی منت نماید و بیت المال مسلمین را حساب دخل وخرجش داشته باشد و فقط هدف و امیدش به قدرت رسیدن ویا در قدرت ماندن نباشد. مورد رضایت است ولا غیر . تشکر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار