کد خبر: 623447
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
خریداران گوشی تلفن همراه،لپ تاپ و نوت بوک تا پایان هفته دست نگهدارند.
توافقات ژنو نه تنها بازار سکه و ارز را تحت تاثیر قرار داده بلکه بازار کالاهای دیجیتال از جمله لپ تاپ و نوت بوک و تلفن همراه را نیز تحت تاثیر قرار داده و باعث افت قیمت در هر سه کالا شده است.
بنابراین گزارش به نقل از یک فعال بازار از یکی دو روز گذشته قیمت گوشی روند نزولی به خود گرفته و اکثر گوشی‌های ارزان قیمت30 تا 25 هزار تومان و دربرخی از گوشی های گران قیمت تا 100 هزار تومان افت قیمت داشته اند.
این فعال بازار در ادامه با بیان اینکه نزول قیمت خیلی زیاد نیست، گفت:به نظر می رسد روند افت قیمت را تا پایان هفته داشته باشیم .
وی گفت: بازار مثل همیشه خالی از خریدار است و کمتر کسی این روزها قصد خرید دارد البته تجربه ثابت کرده در اینگونه مواقع که قیمت ها با کاهش همراه است، مردم منتظرمی مانند تا قیمت‌ها کاهش بیشتری پیدا کند.
به نظر می‌رسد برخی فروشندگان تا ثبات بازار ترجیح می دهند تنها گوشی‌هایی را عرضه ‌کنند که ریسک کمتری دارند به همین دلیل در این روزها بازارگوشی های برندهای مطرح کشور تا نرخ ارز روند کاهشی دارد همچنان با عرضه کمتری از سوی فروشندگان رو به رو خواهد شد و چنانچه نرخ ارز روند کاهشی داشته باشد در طول هفته‌های آینده شاهد کاهش15 تا 25درصدی قیمت گوشی‌های تلفن همراه و سایر کالاهای دیجیتال مانند لپ تاپ و نوت بوک خواهیم بود.



منبع: تلنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار