کد خبر: 621641
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
212 نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از صداوسیما به دلیل پخش مستند حرمت‌شکنان و از حضور مردم در عزاداری ایام محرم تقدیر کردند.

خبرگزاری ایسنا: 212 نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از صداوسیما به دلیل پخش مستند حرمت‌شکنان و از حضور مردم در عزاداری ایام محرم تقدیر کردند.

 این بیانیه که توسط محمد صادقی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

جهان اسلام و ملت ایران یک بار دیگر در عاشورای حسینی با اظهار ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران وفادار او، شور و شعور حماسی و معنوی خود را به اثبات رساندند.

مردم از هر صنف و گروهی در همه جای سرزمین اسلامی ما با برپایی مراسم سوگواری و شرکت در اجتماعات و دسته‌جات عزاداری درس هیهات من‌الذله آموختند و با سالار شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می‌دانیم با امضای این بیانیه از ملت مسلمان و انقلابی و حق‌طلب و ظلم‌ستیز ایران سپاسگزاری کنیم، همچنین وظیفه داریم از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز که با پخش برنامه‌های آموزنده و جذاب و گزارش‌های خبری گسترده از تجمعات یکپارچه عزاداران و هیات‌های عزاداری در همه شهرها وظیفه خود را انجام دادند تشکر کنیم.

سپاسگزاری ویژه خود را مخصوصا به سبب پخش برنامه آگاهی‌بخش و عبرت‌آموز «حرمت‌شکنان» در بخش‌های مختلف خبری روز شنبه 92/8/25 اعلام می‌کنیم.

این برنامه یک بار دیگر به ملت ایران توطئه شوم و تلخ فتنه 88 و بی‌حرمتی نسبت به عاشورای حسینی و مقدسات اسلامی را یادآوری و عزم ملت نستوه ایران را برای دفاع از حریم اسلام و عاشورا و انقلاب را نشان داد.

امید است چراغ پرفروغ عاشورا روز به روز پرنورتر و پرچم انقلاب روز به روز برافراشته‌تر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار