کد خبر: 620894
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عجله ای برای تحویل پروژه های مسکن مهر نداریم و از تحویل نمایشی این پروژه ها خودداری می کنیم.

محسن نریمان عصر یکشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در اراک گفت: مردم بدانند تاخیرات صرفا برای تامین و تضمین رفاه متقاضیان است و دوست نداریم به بهانه افتتاح های نمایشی موجبات دلخوری متقاضیان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نارضایتی عده کثیری از متقاضیان مسکن مهر در کشور به علت مشکلات موجود در پروژه های تحویلی بیان داشت: عدم توجه مسئولان قبلی به نحوه اجرای زیرساخت ها در پروژه های مسکن مهر باعث شد تا برخی از پروژه ها قبل از تکمیل زیرساختها تحویل مردم شده و عدم تجهیز برخی از آنها به برق، گاز یا آب موجب دلخوری مردم شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: باید با توجه به بارگذاری جمعیتی برای مسکن مهر و شهرهای جدید توجه به مسائل آموزشی، درمانی، تفریحی و خدماتی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

بازدید از شهرهای جدید دراولویت کاری شرکت مادر تخصصی

نریمان با بیان این که بازدید از شهرهای جدید در اولویت کاری شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور است گفت: شهر جدید مهاجران و امیرکبیر در اراک نیز از جمله شهرهای جدید در کشور است که در شهر جدید امیرکبیر به لحاظ دیر شروع شدن کار در مقایسه با سایر پروژه ها در کشور از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخوردار است.

وی با بیان این که ویلاسازی تک واحدی در قطعات 300 متری رویکرد اصلی ساخت مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر است افزود: باید برای جمعیت یک هزار نفری این شهر در فاز نخست نسبت به تامین زیرساختهای خدماتی اقدام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی پروزه مسکن مهر در شهر جدید مهاجران را 75 درصد عنوان کرد و گفت: در این شهر هم اکنون 300 واحد آماده واگذاری به متقاضیان است که به محض تکمیل نهایی واگذار خواهد شد.

سقف تسهیلات مسکن مهر در کشور بسته شد

نریمان با بیان این که سقف تسهیلات مسکن مهر در کشور بسته شده و ارائه تسهیلات به متقاضیان جدید امکان پذیر نیست گفت: باید با درایت و دقت بساط پر چالش مسکن مهر در دولت جدید برچیده شود.

وی با بیان این که 400 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید در حال اجراست افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 70 درصد  است و پیش بینی می شود در هفته های آتی شاهد تکمیل آنها باشیم.

20 هزار واحد مسکن مهر ظرف یک ماه آینده آماده تحویل می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش بینی کرد تا یک ماه آینده 20 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار