کد خبر: 619750
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان از صدور 55 مجوز مشاغل خانگی برای متقاضیان فعال در بخش صنایع کشاورزی خبر داد.

احمد موسوی به تشکیل پرونده در زمینه ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: پرونده‌های متعددی برای متقاضیان ایجاد اشتغال در بخش مشاغل خانگی و صنایع کشاورزی تشکیل شده است که تا امروز برای 86 واحد تشکیل پرونده شده است.

وی با بیان اینکه این واحدها در بخش مشاغل خانگی و صنایع کشاورزی است، افزود: بیش از 44 میلیارد ریال تسهیلات برای این واحدها در نظر گرفته شده است.

موسوی به اقدامات انجام شده در بخش حفظ نباتان شهرستان اشاره کرد و گفت: مبارزه با سن گندم از اقدامات مهم در طی سال‌های اخیر بوده که در همین راستا در بیش از 47 هزار و 235 هکتار از اراضی شهرستان با سن گندم مبارزه شده است.

وی با بیان اینکه در 28 هزار و 730 هکتار از اراضی با سن مادر و در 18 هزار و 505 هکتار نیز با سن پوره مبارزه شده است، افزود: این مبارزه با 24 دستگاه توربولاینر انجام شده و همچنین از 515 دستگاه انواع سم پاش‌ها استفاده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با شااره به بخش مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان ادامه داد: در این بخش نیز پرونده‌هایی برای خرید دستگاه‌های کشاورزی برای متقاضیان تشکیل شده است. توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برای ما بسیار مهم بوده زیرا استفاده از دستگاه‌های کشاورزی موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار