کد خبر: 619720
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
گفت و گوي اختصاصي «جوان آنلاين» با آيت الله سيد احمد خاتمي
سخنان مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان و دانش‌آموزان منشور نرمش قهرمانانه‌اي بود كه پيش از اين هم در خصوص قواعد ديپلماسي به آن اشاره كردند.

سخنان مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان و دانش‌آموزان منشور نرمش قهرمانانه‌اي بود كه پيش از اين هم در خصوص قواعد ديپلماسي به آن اشاره كردند. سخنان اخير حضرت آقا مسير تازه‌اي براي نرمش قهرمانانه پيش روي ملت قرار دادند. «آيت الله سيد احمد خاتمي» در اين خصوص در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» به بيان مواضع اش پرداخت.

حضرت آقا در سخنان اخير خودشان نرمش قهرمانانه را تبيين كردند. ما مي خواهيم بدانيم كه نظر شما در اين باره چيست و آينده مسير را چگونه مي بينيد؟

تبيين نرمش قهرمانانه به اين صورت است كه هم مقاومت و هم مذاكره در كنار هم باشند. معناي نرمش قهرمانانه اين است كه مذاكره‌اي با سكوي پرش صورت گيرد. چنين مذاكره‌اي نرمش قهرمانانه است. اما مذاكره‌اي كه لغزش‌گاه سقوط باشد اين مذاكره قهرمانانه نيست.

فكر مي‌كنيد مذاكره كنندگان هم در همين مسير گام برمي‌دارند؟

مقام معظم رهبري به ملت اطمينان دادند كه مذاكره‌كنندگان هسته‌اي فرزندان اين ملت هستند و در مسير عزت ايران تلاش خود را انجام خواهند داد. بر اين اساس با توجه به نظارت دقيق مقام معظم رهبري مطمئن هستيم، مذاكره كنندگان نرمشي قهرمانانه خواهند داشت. مقام معظم رهبري هم در صحبت‌هايشان هم امريكا را تبيين كردند و هم آنكه فرمودند ما از مذاكره ضرر نمي‌كنيم و نتيجه اين است كه يا به مقصد مي‌رسيم و اين مطلوب است و يا به مقصد نمي‌رسيم اما بر بصيرت ملت ما افزوده مي‌شود.

يعني شما معتقد هستيد كه بايد از مذاكره‌كنندگان حمايت شود؟

ما در خط مقام معظم رهبري هستيم و هر كس را كه آقا حمايت كند ما هم حمايت مي‌كنيم و هر كس را كه حضرت آقا حمايت نكنند ما هم حمايت نمي‌كنيم. مقام معظم رهبري فرمودند مذاكره‌كنندگان فرزندان ملت ما هستند و هيچ‌كس حق ندارد آنها را سازش كار بنامد و در عين حال سفارش به هوشياري هم فرمودند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
1
1
سلام.توضیحات حاج مهدی سلحشور در رابطه با مراسم شب عید غدیر

حاج مهدی سلحشور : از دولت تا زمانی که در مسیر ولایت است حمایت می کنیم.
لینک خبر :


http://www.mahdisalahshour.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=78:2013-11-05-07-22-12&catid=2:2013-09-25-14-31-00&Itemid=104
فاضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
1
2
برخی می‌خواهند شیطنت آمریکا را از یاد مردم ببرند/ پاسخ سلحشور به اخبار منتشرشده در برخی رسانه‌ها

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/184907
خادمان بازماندگان جنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
1
سلام عليكم

با قدرداني از همراهي رسانه اي و اجرايي همه دلسوزان و خيرخواهان كه باعث پيشبرد اين طرح سراسري شد، به استحضار مي رساند؛

نخستين رونوشت تومار مطالبات حقوقی بازماندگان جنگ شامل رزمندگان، جنگ زدگان و ديگر آسيب ديدگان هشت سال تجاوز عراق به كشورمان، با ۳۵ هزار و ۳۱۹ امضای مستند (مرحله يكم شمارش برگه ها تا تاريخ ۲۲ مهر ۱۳۹۲) از روز چهارم آبان ماه جاری به يكايك مسؤولان دستگاه ها و نهادهای ذی ربط سپرده شد و از اين پس «جامعه بزرگ بازماندگان جنگ» منتظر رسيدگی جدی و اثربخش مسؤولان به حقوق، خسارات و بازماندگی های خود هستند.

به اميد آن كه گردانندگان كشور نگذارند «ستون ايثار و پايداری» فروريزد...

http://www.toomar92.ir
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
0
2
ازهمه رسانه هاکه قلم بدست گرفته اند بخصوص صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که هراز گاهی مورد هجمه وتعرض ناجوانمردانه برخی اصلاح طلبان تندرو وافراطی قرار میگیرد بجهت آگاه نمودن وتنویرافکارعمومی درخصوص لفاظیهای منافیقین داخلی وخارجی که خواهان حذف شعار مرگ برآمریکا هستند متشکریم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار