کد خبر: 619542
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود؛
مراسم قرعه کشی عمره دانشگاهیان روز یک شنبه مورخ ۱۹ آبان ماه در سالن فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش لبیک،بیژن لطفی مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:مراسم قرعه کشی عمره دانشگاهیان روز یک شنبه مورخ 19 آبان ماه در سالن فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و میزبان دانشجویان و اساتید متقاضی عمره دانشگاهیان سال جاری خواهد بود.

وی افزود: این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت،مسئولین سازمان حج، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و متقاضیان عمره دانشجویی 93-92 برگزار خواهد شد.

لطفی گفت: مراسم قرعه کشی ویژه دانشجویان و اساتیدی است که محل تحصیل و تدریس آنها استان تهران است.همچنین از حاضرین در جلسه، قرعه کشی ویژه ای جهت تشرف به عمره انجام خواهد شد که شور و نشاط خاصی به همایش خواهد داد.

وی ادامه داد:این مراسم از ساعت 14:00 الی 16:00 روز 19 آبان ماه همزمان با 6 محرم الحرام برگزارخواهد شد و پخش نماهنگ عمره و مداحی حاج زین العابدین غلام مداح مدینه منوره حال و هوای شهر پیغمبر(ص) را برای دانشجویانی که در آینده نزدیک مهمان رسول ا.. خواهند بود، تداعی خواهد کرد.

لطفی گفت:موجبات حضور دانشجویان و اساتید استان تهران در این همایش فراهم شده است و مشتاقان تشرف به سرزمین وحی می توانند در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار