کد خبر: 619232
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
وکیل‌مدافع اولیای‌دم روح‌الامینی خواستار شد
وکیل‌مدافع اولیای‌دم روح‌الامینی گفت: بخشی از پرونده کهریزک که مربوط به شکایت موکلم از سعید مرتضوی می‌شود همچنان مفتوح است و وی در ارتباط با شکایت موکل، به دادسرا احضار شد.

میرمجید طاهری اظهار کرد: پرونده آقای کامرانی درباره این بخش از پرونده در دادگاه تعیین تکلیف شد و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد، اما این بخش از پرونده که مرتبط با شکایت آقای روح‌الامینی است همچنان در انتظار رسیدگی است.


وی اظهار امیدواری کرد که بازپرس زودتر این پرونده را به دادگاه ارسال کند تا این بخش از پرونده از بلاتکلیفی خارج شود.


وکیل‌مدافع روح‌الامینی افزود: سعید مرتضوی یک بار به دادسرا مراجعه و اظهاراتی را بیان کرد، اما به دلیل ناقص ماندن تحقیقات، مجددا به به دادسرا احضار شد.


وی معتقد است که خانواده‌ روح‌الامینی از وضعیت رسیدگی دادسرا به این پرونده ناراضی هستند.


وی از مسئولان قضایی خواست تا این پرونده با سرعت و جدیت بیشتری دنبال شود و معتقد است که وقفه در رسیدگی به این پرونده به صلاح نیست.


طاهری افزود: مدعی‌العموم و کسی که مدافع حقوق جامعه است با اطلاع از جزئیات پرونده در صورت تشخیص ضایع شدن حق افراد شکایت کننده باید مانع از این موضوع شود.


پس از صدور رای پرونده کهریزک، وکیل‌مدافع اولیای دم روح‌الامینی از ارایه لایحه اعتراضی نسبت به رای صادره خبر داد و یادآور شد که بررسی پرونده موکلش هنوز به اتمام نرسیده و آن‌ها اعتراضاتی نسبت به بخشی از پرونده داشته‌اند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار